HTML

Civil pálya

Friss topikok

  • dokineni: Arra gondolt, hogy elevenségükben felérnek 5 lánnyal. Mi a francnak ezen megsértődni?! Frusztrált ... (2014.02.22. 12:37) HARRACH PÉTER MATEMATIKÁJA
  • seahawks: nyírő egy mocskos fasiszta volt, nem igaz magyar. (2012.05.31. 10:32) KÖVÉR LÁSZLÓ OLVAS
  • : @egyenlítő: Jajj, hát ez az, mint a fentebbijeimből is kitűnik, épp ezt nem értem én se ... ;) (2012.05.14. 16:23) A SZÉKHELYI ÜGY IGAZI TÉTJE
  • Éhes_ló: Ezek is eszkimók, vagy ufók itt: www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/szokni-probalt-a-targyalasrol-... (2012.05.09. 22:47) JUHÁSZ OSZKÁR POLGÁRHÁBORÚJA
  • pocaklakó minimanó: @CREATOR: Nem kell letagadnod. Azt írsz, amit akarsz, én meg azt hiszek el belőle, amit akarok. ... (2012.03.18. 22:40) FÉKTELENÜL

JUHÁSZ OSZKÁR POLGÁRHÁBORÚJA

2012.05.01. 18:06 Syllabux

Napok óta kereng egy videó a neten: a hozzáfűzött szöveg szerint Juhász Oszkár gyermeke magyarázza saját rajzát, amelyen gárdisták gyilkolnak cigányokat. Az emberek lelkesen osztogatják, kommentálják, sőt még az Index címlapjára is kivergődött egy lagymatag poszt erejéig. Aki még nem látta volna, itt megnézheti.

Vártam, hogy felhördülnek a baloldaliak. Vártam, hogy felhördülnek a liberálisok. Vártam, hogy felhördülnek a jogvédők.

Megtörtént.

Mióta kipattant, hogy a gyöngyöspatai polgármester a választási kampány alatt polgárháborúról vízionált, Juhász Oszkár célkeresztbe került. A Jobbik ellenfelei azonnal megragadták az alkalmat, hogy letöröljék a politikai palettáról. Ez a gyerekrajzos videó ráadásul remekül példázza, hogyan képzeli Juhász Oszkár a maga polgárháborúját.

 © BBC fotótár

A polgárháború árnyéka

Megjegyzem, egyáltalán nem meglepő, ha ma Magyarországon bármely felelős politikai erő mérlegeli egy esetleges polgárháború lehetőségét. A térség történelme a társadalmi robbanások sorozata.

Ahhoz, hogy elkerüljük, olyan társadalmi berendezkedés kell, amely képes a folyamatos korrekcióra. Erre szolgál a jogállamiság, a fékek és ellensúlyok rendszere, a különböző társadalmi csoportok hatékony érdekképviselete, a folyamatos konszenzuskeresés kényszere.

1990-ben kaptunk egy esélyt, hogy változtassunk az addigi gyakorlaton. A politikai elit mohósága, képzetlensége és lustasága miatt elszalasztottuk a lehetőséget. Politikusaink nem végezték el a házi feladatukat: nem tanulmányozták a nyugati jogállamok gazdasági-, politikai-, és jogrendszerét, nem dolgozták ki, hogyan lehetne mindezt minél zökkenőmentesebben átültetni a magyar viszonyokra. Fontosabb volt, hogy rászívják magukat az állami forrásokra, és biztosítsák saját kivételezett helyzetüket. A tétova reformkísérletek – amelyek közül még az Alkotmány tartotta magát legtovább – lassan felőrlődtek a monolitikus államigazgatási gyakorlattal való folyamatos összeütközések során.

Az, ahogyan a FIDESZ bebetonozta saját hatalmát, hosszú időre lehetetlenné teszi a hatékony ellenállást. Sokáig kell gyűlniük a sérelmeknek, míg szétrobbantják az elmúlt két évben kialakított, végtelenül merev struktúrát. De amikor bekövetkezik, nagyot fog szólni.

 © BBC fotótár  

Egyenlők és egyenlőbbek

Nem kell egyetérteni Juhász Oszkár nézeteivel. Viszont gyereket felhasználni ahhoz, hogy kicsináljanak valakit, több mint gusztustalan.

Ez a videó számos sebből vérzik. Bár a gyerek értékrendje egyértelműen torz, megjegyezném, hogy annak idején mi is ugyanilyen lelkesen gyilkoltuk rajzainkon a németeket, mégse mészároltunk le egyetlen NDK-s turistát se. Azonban mindez mellékes. Egészen más a probléma.

© Raymond Depardon: Gyerekek a "fal építését" játsszák, Nyugat-Berlin, 1962

Ha ugyanis a videón Juhász Oszkár gyereke szerepel, az a gond.

Ha nem az ő gyereke van rajta, az a gond.

Ha a gyerek nem tudta, hogy felvétel készül róla, az a gond.

Ha a gyerek tudta, hogy szerepel, az a gond.

Ráadásul egy zárt közösségben örökre rajta marad a bélyeg.

Az a kérdés, milyen társadalomban akarunk élni. Olyanban, ahol az alapvető jogok mindenkit megilletnek, vagy olyanban, ahol ezek pusztán a velünk azonos nézeteket vallókat védik. 

Vártam, hogy felhördülnek a baloldaliak. Vártam, hogy felhördülnek a liberálisok. Vártam, hogy felhördülnek a jogvédők.

Mindenki kussol.

Nagyobb a baj, mint gondoltam.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Arthur Leipzig

55 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://civilpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr374482692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VanMordor 2012.05.01. 20:15:00

azt ugye tudjuk, hogy ez egy 2500 fős falu polgármestere aki 433 szavazattal nyert választást.
kb ennyire is kell komolyan venni.
Nekem több ismerősöm van facebookon:P

Stabilo 2012.05.01. 20:27:01

Ez egy szerencsétlen cigánygyerek akivel elmondatják ezt a verset.
Tipikusan mondja a cigány szót. Roma a kislány, így nehezen elképzelhető, hogy Juhász Oszkár lánya.
Nagyon gusztustalan az egész, főleg az, hogy erre egy gyereket használnak fel...

renevol 2012.05.01. 21:08:39

"Ez egy szerencsétlen cigánygyerek akivel elmondatják ezt a verset."

Nyilván nem követ el ilyen hibát az, aki tényleg ezzel akarja lejáratni Juhász Oszkárt.

Frigyesmester 2012.05.01. 21:50:20

Gyenge magyarázat, hogy egy cigánygyerekkel mondatják el a verset. Azért valaki alaposabban nézze meg a videót - részleteiben. Főleg a bal kezet, és a kézmozdulatokat... pláne azt, hogy nem csak a mutatóujját használja mutatásra.

val 2012.05.01. 22:02:00

@VanMordor: "azt ugye tudjuk, hogy ez egy 2500 fős falu polgármestere aki 433 szavazattal nyert választást.
kb ennyire is kell komolyan venni.
Nekem több ismerősöm van facebookon:P "

Vajon mi az, ami miatt mégis annyira komolyan veszik, hogy még az USA nagykövete is tiszteletét tette ott, ismeretlenek többször rálőnek Juhász Oszkárra, vagy vállkamerás videót csinálnak Juhász gyerekével? :)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.01. 22:15:30

S.Pál az ország első embere-FIDESZES- volt aki lopott, csalt, hazudott. Gyurcsány egy bukott ember, csak egy fideszes dakota rúg döglött lóba!
Eközben hova tűnik a hírekből a fideszes szarháziság, Orbán Viktor be nem vallott házátalakítása? Hol van Ángyán József állítása, amelyet Budai Gyula sem cáfol, miszerint az állami földek 77 százalékát fideszes figurák kapják? Hol a Közgép-Simliska-sztori? Hol az adóemelés tételeinek tisztázása, hogy mindez mennyi terhet rak majd a családokra?
Miért vagyunk szégyenszemre bóvli kategória, miért drága az euro és a benzin, miért keresnek jól a fideszes seggnyalók...stb...stb.
Ezekről kéne beszélni az orbáni diktatúrában!

És takarodj a Vajdaságból, ne kampányolj, ne keverd a szart itt is, mert ahol "segítettél" mindenhol buktak! /Románia, Szlovákia.../

komplikato 2012.05.01. 22:19:16

@val: Nem is tudom, a vadászpuskás karácsonyi képeslap? :D

Kezd a ma embere paranoid lenni, nem tudja eldönteni, hogy kinek van igaza és a végén gyanúja támad, hogy az egész "ügy" pro és kontra csak azért van, hogy valami tényleg fontosról elvonja a figyelmét.

A poszt írójának meg, legnagyobb sajnálatomra, igaza van :(
Bármelyik kombináció gáz és az arra nem jövő reakciók is.

insert random 2012.05.01. 22:44:35

A kérdés itt is az, szentesíti-e a cél az eszközt. Ha emiatt ellátogat Juhászékhoz (vagy a videón szereplő gyerek családjához) a gyermekvédelmi hatóság vagy a szocmunkások, már megérte. Lehet fanyalogni, de gyereket politikailag agymosni legalább annyira undorító, mint ilyen módon kiteregetni a szennyest.
Gaudi-Nagy Tamás háza táján is lenne amúgy keresnivalója a gyermekvédelmiseknek, ha már itt tartunk.

2012.05.01. 22:57:35

Hazudjatok csak tovább még ami csak belefér, kocsmai lincselések, vadőrgyilkolások, Cozma-gyilkossági "ítéletek", stb. naponta történő tucatnyi brutális c. bűntettek után is, tovább és tovább, nektek úgyis csak ez áll jól, máshogy elképzelni sem tudnálak már benneteket.

Úgy egybenőttetek már amúgy is e rendkívül intelligens és hasznos, kifejezetten országépítő, csodálatos szabad néppel, hogy azon csodálkoznék, ha a jogvédő bagázs nem adna megrendelést az ezüstmedvés propagandafilmek mellett ilyesmikre is. Méltó társaik vagytok, az igazmondás, és a becsületesség terén, óh, erény igaz bajnokai.

val 2012.05.01. 23:05:36

@komplikato: "em is tudom, a vadászpuskás karácsonyi képeslap?"

Azt még értem, de azt, hogy Juhász Oszkár az "irakiakkal szövetkezik" már nekem is sok. :D

AzHofi 2012.05.01. 23:09:47

Oszkár, este tosztál? :-)

dr. krusovice 2012.05.01. 23:24:11

Nooormális?
Már aki ezt, az index címlapra segítette?!
Szánalom!
Igaz más témában(OMEGA video), de egy észrevételt engedjetek meg :DUNASZERDAHELY nem román terület!
A jelenelegi hovatartozásra vonatkozó megfejtéseket az INDAVIDEO címére küldjétek!

Mpatikus Eszetlenellenes 2012.05.02. 00:31:02

A poszt telitalálat, de a következtetés kérdőjeles.
Javarészt ugyanaz zajlik, mint régen...
Volt egy 20 évvel ezelőtti muszáj-rendszerváltás, ahol a hatalmat több mint 40 évig gyakorlók elkezdtek fészkelődni az alattuk egyre inkább pezsgő-forrongó fazékon.
"Ki kellene engedni a gőzt...", de emberhalál, forradalom, stb, hát kitalálták az ifi közreműködők bevonását a "soft-kontrollált" műsorba. ...és a "NEMZETIKEREKASZTAL"-hoz leülést követően megkérték a legfiatalabb OV-t, hogy szaladjon már ki és zárja be az ajtót. (http://www.kibulizottország.net)
Bocsánat a profán hasonlatért : A szellentés kontrollált, nem nagyon zajos, de annál büdösebb lett. Nem kell tudnunk ma sem az ügynökökről...
A mai hatalmat bebetonozó spanok csapata ugyanazt próbálja eljátszani, a tanitvány másolja a mestert, szorgosan BETONOZ.
A lényeges különbség, hogy a 40 éves uralomhoz jól jött, egy korszellem hozta akkori ESZME, amihez hasonlót a mai fideszpropaganda közelítőleg sem tud előállítani az internet világában.
Így vagy úgy, azért "iszonyúsokpénzért" próbálkoznak, és nekik elég lenne 20 év is..., csak ezek az Uniósok ne kekeckednének itt.
Ha a posztírónak maholnap igaza lesz, az csak tárgyi bizonyíték lenne a mai klérus cinikus hozzá nem értésére. ÉN NEM LENNÉK MEGLEPVE!

sivatagi n. 2012.05.02. 03:37:59

Mecsoda eget rengető probléma.

Bezzeg amikor 3-4 cigány agyonrugdal valakit párszár forintért, akkor kussol a zsindexes blogszféra.

Hogy basznátok telibe a liberális kurva anyátokat.

Deres · http://textura.blog.hu 2012.05.02. 06:14:47

HAMISÍTVÁNY!

Kötélre az ilyen becsületsértőkkel!

Deres · http://textura.blog.hu 2012.05.02. 06:17:05

A posztra mutató linket elküldtem a
polgarmester@gypata.t-online.hu

emailre. A blogger megy a dutyiba!

Syllabux 2012.05.02. 06:21:20

@Deres: Ügyes vagy. No, akkor most nekiülhetsz, és elolvashatod a posztot is. Tudom nehéz lesz, mert gondolkodni kell, de ne add fel. Előbb-utóbb megérted. :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.05.02. 06:29:48

@Syllabux: barmi optimista vagy, minden alap nélkül...

mese1 2012.05.02. 06:31:29

@Schmitt /fidesz/- Gyurcsány egy szinten, csalók!: Megkeveritek ti magatoknak, 8 magyar párt a vajdaságban...

sedi 2012.05.02. 07:25:15

Most ezzel valaki úgy hekkelt meg titeket, mint anno Tomcat Szanyi kapitányt a Ku Klux Klánnal? :)

Deres · http://textura.blog.hu 2012.05.02. 07:37:37

@Syllabux: Hiába ügyeskedsz. Kezdhetsz vakaródzni. Nem úszod meg.

Amikor már egy liberálist is kiakasztasz, akkor tudhatod: Nagyon elrúgtad a pöttyöst.

radikalisviccek 2012.05.02. 07:51:04

gyereket erre használni... az én rajzaimon a törököket nyírtuk, mert az Egri csillagok volt a menő, aztán a világháborús témában az oroszokat, mégse gondolta senki, h ezért ki kéne baszni az apámat a munkahelyéről.
Kinek mi a fasz köze van hozzá, hogy bárki gyereke mit rajzol?...

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.05.02. 08:14:08

Nekem ez jutott az eszembe.
Ide schmittelek egy részletet
"
- Fel a kezekkel! - üvöltötte egy vad hang.
Csinos, határozott pillantású kilencéves fiú dugta ki fejét az asztal mögül, s célba vette Winstont
egy játék automata pisztollyal, miközben húga, aki két évvel fiatalabb volt, ugyanezt
cselekedte egy fadarabbal. Mindkettőjükön kék rövidnadrág, szürke ing és vörös nyakkendő, a
Kémek egyenruhája. Winston, meglehetősen kényelmetlen érzéssel, a feje fölé emelte a kezét.
Olyan rosszindulatú volt a fiú fellépése, hogy egyáltalán nem lehetett játéknak érezni a dolgot.
- Áruló vagy! - üvöltötte a fiú. - Gondolatbűnöző vagy! Eurázsiai kém vagy! Lelőlek, elgőzösítlek,
a sóbányákba küldelek!
A következő pillanatban mind a ketten Winston körül ugráltak, és üvöltözték, hogy „áruló!”,
„gondolatbűnöző!”. A kislány bátyja minden mozdulatát utánozta. Olyasféle borzadályt keltettek,
mint az ugrándozó tigriskölykök, amelyek hamarosan emberevőkké nőnek. Volt a fiú
tekintetében valami szándékos vadság, valami nagyon is észrevehető vágy, hogy megüsse vagy
megrúgja Winstont, s benne volt ebben a tekintetben az a tudat is, hogy nemsokára elég nagy
lesz ahhoz, hogy ezt meg is tehesse. „Még szerencse, hogy nem igazi pisztolyt szorongat a
kezében” - gondolta Winston.
Parsons asszony pillantása idegesen röpködött Winstonról a gyerekekre és vissza. A nappali
jobb világításában Winston részvéttel állapította meg, hogy valóban por ülepedett meg az
asszony arcának redőiben.
- Olyan lármásak - motyogta Parsons asszony. - Csalódottak, mert nem nézhetik meg az
akasztást. Én nem érek rá. Tom meg nem fog idejében hazajönni a munkából.
- Miért nem mehetünk el megnézni az akasztást - üvöltött a fiú torkaszakadtából.
- Látni akarjuk az akasztást! Látni akarjuk az akasztást! - énekelte a kislány még mindig
körben ugrálva.

Winstonnak eszébe jutott, hogy este néhány eurázsiai foglyot fognak felakasztani a parkban,
mint háborús bűnösöket. Ilyesmit minden hónapban rendeztek legalább egyszer, s népszerű
látványosság volt. A gyerekek követelni szokták, hogy vigyék el őket megnézni az akasztást.
Winston elbúcsúzott Parsons asszonytól, és kilépett az ajtón. De alig tett vagy hat lépést a
folyosón, amikor valami igen fájdalmasan tarkón ütötte. Még idejében fordult meg ahhoz, hogy
láthassa: Parsons asszony a küszöbről ráncigálja vissza a fiát, aki éppen egy csúzlit gyömöszöl
a zsebébe.
- Goldstein! - ordította a fiú, mikor az ajtó becsukódott mögötte.
De Winstont leginkább az a tehetetlen rémület ütötte szíven, amely az asszony szürkés arcára
ült ki.
Lakásába visszatérve gyorsan elhaladt a telekép mellett, s még mindig a nyakát dörzsölgetve
ismét leült az asztalhoz. A teleképből már nem zene harsogott. Egy katonásan pattogó hang
tartott felolvasást szinte vad kéjjel annak az új úszó erődnek a fegyverzetéről, amely Izland és a
Feröer-szigetek között horgonyzott.
Ilyen gyerekekkel, gondolta Winston, annak a szerencsétlen asszonynak állandó rettegésben
kell töltenie az életét. Még egy-két év, s éjjel-nappal figyelni fogják az anyjukat, hogy felfedezzék
rajta az eretnekség tüneteit. Manapság majdnem minden gyerektől félni kellett. S az
volt a legszörnyűbb, hogy az olyan szervezetek segítségével, amilyen például a Kémek,
módszeresen nevelték őket kormányozhatatlan kis vadakká, de úgy, hogy még ez sem ébresztett
bennük hajlamot a Párt fegyelme elleni lázadásra. Sőt: imádták a Pártot, s mindent, ami
kapcsolatban volt vele. A dalok, a felvonulások, a zászlók, a táborozások, a játék puskákkal
való gyakorlatok, a jelszavak üvöltözése, Nagy Testvér imádása - mindez valami pompás
sportféle volt a számukra. Minden vadság szabadon kitörhetett belőlük - az Állam ellenségei, a
külföldiek, árulók, szabotőrök, gondolatbűnözők ellen. Szinte általános volt, hogy a harminc
éven felüliek féltek a saját gyermekeiktől. És okkal, mert alig telt el hét, hogy a Times ne
közölt volna cikket arról, hogyan hallgatott ki valamelyik kis besúgó - rendszerint „gyermekhősként”
emlegették őket - valamilyen kompromittáló megjegyzést, amiért aztán feljelentette
szüleit a Gondolatrendőrségnél.

"

1984

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.05.02. 08:17:19

"Megjegyzem, egyáltalán nem meglepő, ha ma Magyarországon bármely felelős politikai erő mérlegeli egy esetleges polgárháború lehetőségét."

Megjegyzem a cikkíró nem tudja mi a különbség tartani a polgárháborútól és mi kívánni egy háborút, amit kihasználva vezetői székbe kerülhet mások legyilkolása árán. Nem emlékszik, hogy Juhász Oszkár "azok" kiirtására utaló megjegyzést is tett, amennyiben képesek hatalomra kerülni egy polgárháború után-alatt.
Aki ma nem veszi észre, hogy a Jobbik náci, az mérhetetlenül ostoba.

Hihetetlen, hogyan képes a szélsőjobb mosdatni magát.
Én vagyok jobboldali! Saját konzervativizmusom mondatja azt, hogy mindent meg kell tenni az ország szétszakadása ellen.
Továbbá az a tanár, tanító, amelyik átenged egy cigánygyilkolós rajzot, az nem pedagógus.
Csakhogy a statisztika szerint minden harmincadik tanár NEM rasszista ma Magyarországon.

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.05.02. 08:23:20

"annak idején mi is ugyanilyen lelkesen gyilkoltuk rajzainkon a németeket"

Én soha nem gyilkolásztam létező népeket rajzaimon, nem láttam mástól sem, nem voltam hülyegyerek és nem volt torz az értékrendem, mint neked cikkíró. Kár, hogy ilyen torz értékrenddel valaki blogot ír.
Jelen esetben a Civil pálya címben a civil alatt laikus dilettánst kell érteni. Ide sem jövök többet.

val 2012.05.02. 08:36:44

@(त्वष्टृ): "Ide sem jövök többet."

Hú, de megsértődött. (Pedig még hozzá sem szóltak.)
A cikkíró legnagyobb bűne az (a rajzzal kapcsolatban), hogy nem vette észre: a Jobbik náci. És az értékrende is torz, mert gyerekként "pű-pű" játékot játszott, és nem rózsaszín lufikat rajzolt.
Brávó.

Légy a levesedben · http://www.elitharcos.hu/ 2012.05.02. 08:38:20

@(त्वष्टृ):
Talán mert egy pacifista szar vagy.
A szabadság fája csak akkor virágzik, ha azt időről időre megöntözi a hősök és a zsarnokok vére.

rohadjmegARCgeci 2012.05.02. 08:48:24

@val: Nekem a fidesz is nácinak tűnik,mert ők meg rokkantakat irtják tömegével és gyakorlatilag az egész lakosságot.Nem is tudom melyik a nagyobb náci,de szerintem a jelenlegi kormányunk sokkal nagyobb.

rohadjmegARCgeci 2012.05.02. 08:50:29

Én még eddig nem olvastam hallottam olyat,hogy a jobbik kinyírt volna egyetlen romát is.Csak a puffogás van a romák felé,meg a felvonulgatások,amik azért valljuk be,igen csak jogosak!
Szóval ettől lett náci a jobbik?
Ellenben a jelenlegi kormányotok vajh hány ember közvetlen és közvetett haláláért felelős a spártai politikájával???????

l_andras 2012.05.02. 09:10:46

@Légy a levesedben: Kérlek, menj ahhoz a fához, pattintsd fel az ereidet és öntözd meg. Köszönöm!! Igazi hős vagy!!!!

Mc Master 2012.05.02. 09:45:03

@komplikato: teljesen igazad van, megy a terelés. Az, ahogy szembefordítják az embereket egymással, gusztustalan és nagyon ártalmas. A cigányok elleni gyűlöletkeltés teljesen fölösleges, sőt, kontraproduktív. El kell csak menni néhány olyan gyárhoz egy reggel, ahol alacsony képzettségű munkaerőt alkalmaznak (szalag rendszerű összeszerelés) és meg lehet nézni, hogy a munkásbuszról hány és hány roma száll le reggel. Tisztán és rendezetten. A munkájukat tisztességgel elvégzik. Látszik, hogy akarnak. A rasszizmussal és a kirekesztéssel éppen azt lehet elérni, hogy még ők se jussanak munkához, magyarán ez csak növeli a problémát.
Sok a problémás roma? Sok. De segíteni kell nekik a beilleszkedéseben.
Roma ismerőseim elmondják, hogy ha elmennek a kisebbségi vezetőhöz, akkor az azt mondja: "Fiúk, túl jó a fizetésem ahhoz, hogy pattogjak. Föntről megmondták, ha sokat ugrálok, akkor kicsinálnak. Annyit tehetek, amennyit föntről engednek."

Tehát ez itt a gond, a saját vezetőik csapják be őket. Őket is. Meg minket is.
Meg a zsidókat is. Egyrészt megy az ellenük való uszítás, másrészt meg őket a nem létező nácizmus-antiszemitizmussal tartják rettegésben.

Ha csak ez a három nagy csoport felismerné, hogy az érdeke közös, ha nem egymás ellen küzdenének, hanem összefognának, akkor nagyon hamar jólét jöhetne az országra.

Cigányok, zsidók, magyarok, összefogás! Ne hallgassatok a vezetőkre, a véleményvezérekre. Mind becsapnak benneteket!

Mc Master 2012.05.02. 09:49:24

@sivatagi n.: a liberális ember hisz a "Szabadság, egyenlőség, testvériség" eszméjében.

Az, hogy egy csoport senkiházi, sajnos, ezt a szót lejáratta a hazánkban, éppen elég nagy probléma az igaz liberálisoknak.

Tehát ne a liberális embereket bántsd, hanem azokat, akikre tényleg haragszol, az ál-liberálisokat.

Éhes_ló 2012.05.02. 10:03:32

Serintem nem magyarok ölnek cigányokat, hanem fordítva nap nap után ölnek meg cigányok magyarokat.
A polgárháboró már elkezdődött régen, csak tabusítva vannak a naéi eseményei, a rablások, az iskolai erőszak, terror, a lopások, rablások.
A cigányokat az államhatalom biológiai fegyverként használja a többségi társadalom elpusztítására, ezért nem segíti az áldozatokat a rendőrség,ezért nem akadályozzák, előzik meg a jellemző és tömeges többséget sújtó jogsértéseket a titkosszolgálatok, és más erőszakszervezetek ezért működnek terrorista kiképzőtáborként a börtönök, javítóintézetek, ezért kerülnek pár év után szabadlábra a rablók, gyilkosok.
Ezért hazudja a média, hogy az önvédelem minden lehetőségétől megfosztott többségi társadalom a bűnös ha védeni akarja magát, gyermekeit és hozzátartozóit, a vagyonát, megtermelt terményeit, állatait.
Ezért tabusítják a cigánybűnözést és általában a többségi társadalmat ért minden inzultust.

Ezért hazug ez a blogpost is.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 10:29:34

@(त्वष्टृ): "Aki ma nem veszi észre, hogy a Jobbik náci, az mérhetetlenül ostoba."

aki ma nem veszi észre, hogy a világ egyetlen totálisan náci népsége a zsidó, az nem ostoba, hanem őrült, vagy emelett még maga is zsidónáci.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 10:32:18

milyen világ az, ahol egy népnek ölbe tett kézzel, kussolva kell végig néznie, hogy a cigányok túlszaporodják a saját hazájában?

ha rasszizmus, hogy adminisztratív eszközökkel meggátoljuk a túlszaporodásukat, akkor minden normális embernek rasszistának kell lennie.

de az igazság, hogy ez nem rasszizmus, hanem teljesen normális emberi elvárás.

igenis, legyenek külön törvények cigányokra, zsidókra. legyen kényszersterilizálás, mint az átkosban. legyen numerus clausus, ami az egyik legjobb, leglogikusabb törvény volt az adott témában.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 10:35:10

@Moka_Miki: ""Szabadság, egyenlőség, testvériség""
a világ legnagyobb emagóg hazugsága.

hogy lennék már én egyenlő egy koszos, büdös cigányállattal, aki 20 éves korára már 6 gyerket kiszart, de max 10ig tud számolni, a szoba közepére szarnak, és ha kell valami, hát elmennek lopni. ha a 80 éves néni nem adja, akkor azért ölik meg, ha adja, akkor meg csak úgy.

lehet, hogy a koszlobár liberálbolsevik zsidók egyenlőek ezekkel, de én nem.

Logan Grimnar 2012.05.02. 10:51:49

A video egyértelmű fake, egy szerencsétlen cigány gyerek a szereplője.
Kicsit off, de ide hajaz: Cozma mészárosait másodfokon egy felmentéssel felérő nevetséges ítélettel "büntették".
Nem vagyok jobbikos, de egy dologban feltétlen igazuk van: ha nem hozunk megoldást a cigánykérdést illetően záros határidőn belül, akkor úgy végünk lesz 20-30 év múlva, mint a botnak....

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 11:01:53

@Logan Grimnar: így van. senki nem kötelezhet egy népet arra, hogy kussban nézze végig, ahogy a cigányok szépen többségbe kerülnek. 5 éven aluliak között már 25-30% az arányuk baszod. mi lesz itt 20-30 év múlva?
legyen külön törvény, hogy cigánynak max 1 gyerek lehet, utána büntetést kelljen fizetni. 2 gyerek után kényszersterilizálás.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 11:05:58

@Mr. Vissarionovich: vagy kapjon mindengyik 10milliót, ha lemond az állampolgárságáról és elhagyja az országot. nyilatkozatban vállalja, hogy sem ő, sem leszármazottai nem teszik lábukat Magyarországra a következő 50 évben. ha mégis megtennék, akkor a 10millió 10x-sét kelljen visszafizetni.

vagy lehet nálunk is angol és francia módi. ott nem telepítik le őket, mert nem hülyék. ha nem laknak sehol, egy önkormányzat sem felel értük, így se normális oktatáshoz, se normális eü-höz nem jutnak hozzá.
így megmaradnak tudatlan szarnak, és a betegségek is jobban 'eszik' őket, tehát hiába szarnak 8 gyereket, ha ebből 7 meghal 2 hónaps kora előtt.

hajrá anglia és franciaország :D
lakókocsit és sátrat a cigányoknak, és törvényt, hogy egy táborban sem naradhatnak 2 hétnél tovább.
vissza kell állítani a hagyományosan rájuk jellemző természtes fogyást...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.02. 11:17:56

"Erre szolgál a jogállamiság, a fékek és ellensúlyok rendszere"

Utóbbit sajnos csak a gazdaságban látjuk, de ott elég látványosan fékeznek, és húznak vissza :D
Különben ne csodálkozzunk, ha olyan közállapotok vannak, mint egyes borsodi falvakban, hogy a gyerekek átveszik a felnőttek értékrendjét.

Ha a videón felháborodóktól minden este eltűnne valami, akkor lehet ők is másképp gondolkodnának.
(Ettől még tényleg gáz, hogy a kisgyerek ilyeneket vizionál, de azért lássuk be, nem feltétlen azért, mert az apja jobbikosnáviszélsőjobbos.)

2012.05.02. 11:21:29

@Dr. Di622:

Kicsit se zavar, hogy ez a részlet annak idején se a rasszista náci Hitlerjugendről (vagy pl. az itthoni leventemozgalomról) szólt, hanem inkább inkább az effléle viselkedésben élen járó úttörőkről (Komarov rémlik?), meg a komszomolról? ... Írója egy géniusz volt, aki ezt anélkül láttatta meg, hogy saját maga látta volna ...

A náci gyerekidomárokat is csak a szovjet minta ihlette (s persze minkdkettő gyökere a cserkészetben keresendő, ám az még ideológia nélküli).

Aztán nézd meg azon bűbájos fotókat is, melyeken Izráel kicsiny leányai bombákra írnak üdvözló üzeneteket mosolyogva, lelkesen ... És ez csak az, amiről fotó születik, hogy mit tanulnak az iskolákban, vagy a nyári táborokban, azt egy Orwellhez méltó képzeletű olvasó fantáziájára bíznám ...

excopp 2012.05.02. 11:24:35

@Mr. Vissarionovich:
- talán, ha lennének ötleteid arra, miképpen lehetne a kívánatos magyar középosztályt rávenni arra, hogy legalább a nemzet fennmaradásához szükséges 210 gyermek/100 család képletnek megfelelő demográfiai tevékenységet fejtsen ki?
- tudom, hogy vitatni fogod, de sztem egyszerűbb a romákat kulturálisan integrálni, mint az előző pontban tárgyalt eredményt elérni

- azokat a megoldási módokat pedig, amelyek emberhez méltatlan véget vizionálnak kisebbségi (vagy többségi) csoportnak, vissza kell, és nagyon határozottan utasítanom

- a szóhasználathoz: a szavaknak súlya van, ezért meg kell fontolni, hogy ilyen kifejezéseket mint polgárháború, népirtás, terror mikor, hol és hányszor ejtünk ki a szánkon...

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 11:32:35

@excopp: " tudom, hogy vitatni fogod, de sztem egyszerűbb a romákat kulturálisan integrálni, mint az előző pontban tárgyalt eredményt elérni"

ezt nem kell vitatni, mert ez egyszerűen lehetetlen. soha, senkinek nem sikerült. nem csakitt, sehol máshol a világon.

vannak cigányok, akik saját erejükből ki tudnak ebből emelkedni, aztán egyből ugyanolyan cigánygyűlölők lesznek, mint minden normális ember.

volt olyan cigány osztálytársam, aki 92ben részese volt a hírhedt 40tagú szkinhedpernek.
aztán az egyik telepi cigány szkinhed befenyítette a zsidó haveromat, mert malcolm x feliratú cuccban volt :)

" hogy legalább a nemzet fennmaradásához szükséges 210 gyermek/100 család képletnek megfelelő demográfiai tevékenységet fejtsen ki?"
tehát a cigány azért szarik 8 gyereket, mert a magyar keveset? demagóg hazugság.

"azokat a megoldási módokat pedig, amelyek emberhez méltatlan véget vizionálnak kisebbségi (vagy többségi) csoportnak,"
a természet embertelen lenne?

"meg kell fontolni, hogy ilyen kifejezéseket mint polgárháború, népirtás, terror mikor, hol és hányszor ejtünk ki a szánkon..."
és a véleményszabadság?

teemur · http://teemur.blog.hu 2012.05.02. 11:39:18

Igen, engem is zavar, hogy sok helyen kapásból hitelesnek veszik a videót.

Úgy értem, konkrétan *simán* kinézném belőle, hogy valóban J.O. gyermeke magyarázza egy rajzát. De ugyanilyen simán lehet az egész egy megrendezett lejárató videó, ahol _bárki_ gyereke dumál. Akár megrendezve is.

Szóval, amit hiányolok az a média és a közbeszéd kritikai hozzáállása. Hol itt az inteligencia?

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 11:51:56

@teemur: mit vársz? hiteles volt az, amikor Tom büdöszsidó Lantos betanította a kuvaiti nagykövet lányát, hogy hazudja azt egy bizottsági meghallgatáson, hogy ő egy ápoló kuvaitból,és látta, hogy csecsemőket dobálnak ki inkubátorokból iraki katonák.

vagy a minap indexen és népszabin is hiteles volt az a videó, hogy szíriai katonák nyakig beásott élő embert végleg betemetnek stb stb.

zsidó trükk az egész.

excopp 2012.05.02. 11:54:33

@Mr. Vissarionovich:
"demagóg hazugság."
- nem, mert nem ez a következtetés adódik
- az adódik, hogy nemcsak hazánkban, hanem az egész nyugati kultúrkörben - egyébként részint a jóllét féltése miatt - csökken a gyereklétszám
- ha adott olyan társadalmi közeg, amely ezzel ellentétes tendenciát követ, akkor azt érdemes felkarolni, bármit is gondolsz...

- "véleményszabadság?"
- nem mindent lehet (kell), amit szabad...

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.05.02. 11:57:14

@excopp: "- nem mindent lehet (kell), amit szabad..."

judeodemagógia

"ha adott olyan társadalmi közeg, amely ezzel ellentétes tendenciát követ, akkor azt érdemes felkarolni, bármit is gondolsz..."

apád faszát, azt...

a kártevőket sem irtani kell, ha elszaporodnak, hanem felkarolni őket, igaz? :D

láthatod, hova vezet, ha felkarolják őket...
inkább az angol, francia nyugati modellt választom,ha lehet.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.05.02. 12:06:28

Én is rajzolgattam tankot, meg repülőgépeket, de azért etnikai tisztogatást nem. Bárkik is a szülei ennek a gyereknek, marha nagy probléma van velük.

2012.05.02. 12:32:40

@trollhunter89:

Mikor egy kb 2-3 évvel ezelőtt feltett youtube-os videón egy 5-6 év körüli cigánygyerek teli tüdőből, majd' kieső szemekkel gyalázta és fenyegette a magyarokat, mint olyat, (meg lehet nézni, máig megvan), sűrűn igénybe véve hozzá áldott népének cizellált és oly igényes szókincsét, nem nagyon akarózott a (nemmagyar) gyermeksorsokra általában kifejezetten túlérzékeny jogvédőknek ennyire eltársalogni e kedves csimóta felmenőivel, nem úgy ám, mint most, ennél az áljuhászoszkárgyereknél ...

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.05.02. 15:01:21

@ekszvájzed:
Nem tudom feltűnt -e , de az 1984 egy elképzelt diktatúráról szól.
Nem tudom hogy neked milyen az értékrended , de nekem egy diktatúra az diktatúra és magasról teszek rá hogy milyen színű.
Tudod az átlag állampolgárnak édesmindegy hogy azért kerül a szopórollerre mert mondjuk zsidó vagy azért mert kulák.
Az átlag állampolgárnak édesmindegy hogy éjszaka a fekete pobjeda jön érte vagy fekete hummer.
Az átlag állampolgárnak édesmindegy hogy tarkón lövik (by Sztálinista módszer), vagy 3000 méterről kidobják egy repülőből az óceán felett (By Pinochet akit annyira istenítenek a jobbosok).
A diktatúra sajátja a hatalmát leginkább azzal tartja fenn hogy félelemben tartja az embereket és amennyire csak lehet fanatizálja őket.
A diktatúra sajátja hogy TE bármikor lehetsz népellenség (a nácik nem csak a zsidókat írtották hanem mindenkit akikre rámutattak), elég ha feljelent a volt barátnőd, szomszédod, stb.

A számomra nagyon felháborító dolog amikor a gyerekeket fanatizálják bármilyen oldal is teszi.
Ugyanilyen obszcén dolog amikor izraeli iskolások elmélkednek az arabok kiírtásáról, vagy amikor a cigánygyerek akar magyarokat öldösni.

2012.05.02. 15:24:55

@Dr. Di622:

Ezzel én tökéletesen tisztában vagyok. Az a mű gyakorlatilag egy vakcina a diktatúra ellen, legyen az bármilyen színű.

Csak azt mondom, hogy a nácik és komcsik között akadtak árnyalatnyi különbségek, nevezetesen akár a kém- és ellenségesügynök-hisztéria tárgyában, mely a komcsiknál kissé mintha vadabb lett volna ... És a nácik egyvalamit nem irtottak, csak a leges-legvégén már: egymást, ill. saját magukat ...

Ezen blogbejegyzés szempontjából azonban e rámutatás, melyet a beidézett szövegrész szerintem tenni kívánt, nem más, mint annak sugalmazása, hogy a videóban mutatott "gyerekrajzot" kommentáló állítólagos "polgármester-csemete" épp egy ilyen fanatizálás áldozata lenne ...

holott egy szimpla, ügyetlenül megrendezett, propagandisztikus hazugság az egész, amelyből elég nagy kár a gyermekeket is fanatikus pártkatonává idomító totalitárius diktatúrákat, akár egy örökérvényű disztópiára támaszkodva is, kivetíteni

Kelemen Csaba 2012.05.02. 17:59:39

@Frigyesmester: Mit kell azon észrevenni, hogy nem csak a bal kéz mutatóujját használja?
Nincs megtanítva, a helyes kézmozdulatokra, vagy ez a gesztus amolyan "ifjabbjuhászoszkári" mozdulat?

Éhes_ló 2012.05.09. 22:24:05

Napalm kell nekik:kapos.hu/hirek/kek_hirek/2012-05-09/kest_szoritottak_a_torkahoz_majd_megeroszakoltak_az_idos_not.html
süti beállítások módosítása