HTML

Civil pálya

Friss topikok

  • dokineni: Arra gondolt, hogy elevenségükben felérnek 5 lánnyal. Mi a francnak ezen megsértődni?! Frusztrált ... (2014.02.22. 12:37) HARRACH PÉTER MATEMATIKÁJA
  • seahawks: nyírő egy mocskos fasiszta volt, nem igaz magyar. (2012.05.31. 10:32) KÖVÉR LÁSZLÓ OLVAS
  • : @egyenlítő: Jajj, hát ez az, mint a fentebbijeimből is kitűnik, épp ezt nem értem én se ... ;) (2012.05.14. 16:23) A SZÉKHELYI ÜGY IGAZI TÉTJE
  • Éhes_ló: Ezek is eszkimók, vagy ufók itt: www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/szokni-probalt-a-targyalasrol-... (2012.05.09. 22:47) JUHÁSZ OSZKÁR POLGÁRHÁBORÚJA
  • pocaklakó minimanó: @CREATOR: Nem kell letagadnod. Azt írsz, amit akarsz, én meg azt hiszek el belőle, amit akarok. ... (2012.03.18. 22:40) FÉKTELENÜL

A SZÉKHELYI ÜGY IGAZI TÉTJE

2012.05.12. 15:49 Syllabux

Székhelyi József egri kitiltásának ügyében már minden elhangzott, sőt az ellenkezője is. Szépen dagad az ügy, nyilatkoztak az érintettek, történt feljelentés, van diplomáciai botrány, lesz vizsgálóbizottság, és minden, ami kell. Tapasztalataim szerint az ilyen ügyek háttere kibogozhatatlan, úgyhogy javaslom, koncentráljunk arra, ami látszik: úgyis ez a lényeg.

 

 

A tények

Az egri önkormányzat kulturális bizottságának ülésén a következők hangzottak el:

„Várkonyi György: Székhelyi nem jöhet ide…

Orosz Ibolya: Nem jöhet ide!

Várkonyi György: …mert egy SZDSZ-es, büdös zsidó…

Orosz Ibolya: Te mondtad! (nevet)”

Várkonyi György összefoglalta a helyzetet, és a kulturális bizottság elnöke megerősítette, hogy így van – ahelyett, hogy kikérte volna magának. Ennyi történt, nem több.

 

Tévutak

A legnagyobb szereptévesztésben a MAZSIHISZ van. Székhelyi Józsefet ugyanis nem a vallása, hanem a politikai szerepvállalása és a származása miatt tiltották ki az önkormányzati rendezvényről. Nem tudom, a színész mennyire vallásos – egyébként: ez az ő magánügye –, de az tény, hogy a zsidó vallás gyakorlásának nincsenek etnikai feltételei.

Téved a MAZSHISZ, amikor faji izgatás vádjával tesz feljelentést. Nem erről volt szó. Igaz, némi pedálozással lehet egy ilyen csavart is adni az ügynek, de ez a törekvés köszönő viszonyban sincs a valós problémával.

Téved a baloldal, amikor a Numerus Clausus megjelenéséről beszél. Bár kétségtelen tény, hogy önkormányzati döntésről van szó, ez azonban nem emelkedett törvényerőre. Noha a történet egy fokkal súlyosabb annál, mint amikor egy kocsmából kitiltják a cigányokat, de épp azért születhetett feljelentés, mert az önkormányzat döntése ellentétes a hatályos magyar jogrenddel.

Tévednek mindazok, akik szerint etikai problémáról van szó. Egerben ugyanis törvénysértés történt.

 

A szereplők

Bár a politika vonzódik a színművészekhez, a kulturális bizottság elsődlegesen ott hibázott, hogy túlzott jelentőséget tulajdonított Székhelyi József politikai szerepvállalásának. A színésznek egyébként körülbelül annyit ártott a bizottság döntése, mint Bakács Tibor Settenkedő a Pick szalámigyárnak.

Botorság lenne azt hinni, hogy Orosz Ibolya, a kulturális bizottság elnöke SZDSZ-es büdös zsidókat villásreggelizik. Főleg nem keresztény-nemzeti alapon. Ő csupán rosszkor volt rossz helyen. Csak egy újabb ember, aki tökéletesen alkalmatlan a feladatra, amit ellát. Ami azért kínos, hogy az adónkból kapja a fizetését. Ebből a szempontból ugyanabban a helyzetben van, mint bármelyik közmunkás.

A kutyát nem érdekli, hogy Orosz Ibolya hogyan vélekedik a zsidókról. Otthon, baráti körben. A véleménynyilvánítás szabadsága őt is megilleti. Magánemberként. Közalkalmazottként viszont már nem csupán a választóit képviseli, hanem az állampolgárok egészét. Pártállásra való tekintet nélkül. Amíg a közpénzekből kapott fizetése az egzisztenciájának alapja, kényesen ügyelnie kell a törvények betartására.

A kultúrára szánt közpénzek elköltése az önkormányzat hatásköre és feladata, ugyanúgy, ahogyan az Új Színház esetében is. A képviselők viszont nem szelektálhatnak származási alapon.

Orosz Ibolya természetesen tudja, hogy hibázott, amikor nem utasította vissza Várkonyi György szavait. A hangfelvétel kipattanása óta bőven lett volna módja, hogy elnézést kérjen, és beismerje a hibáját. Nem tette meg.

Ezért kell mennie.

181 komment · 1 trackback

Címkék: fidesz eger közpénz mazsihisz közalkalmazott székhelyi józsef numerus clausus kndp orosz ibolya

A bejegyzés trackback címe:

https://civilpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr304504214

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egri felolvasó 2012.05.13. 14:20:04

- A Nemzeti Igazság Minisztériumának irányelvei szerint az Útmutatás Hetén sem lazulhat a fegyelem, nem adhatunk teret ellenőrizetlen, ne adj isten kritikus gondolatoknak. A Nemzeti Együttműködés Rendszerében mindenféle felolvasók nem ka...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hertelendi 2012.05.13. 13:07:48

Mi itt csak kapargatjuk a felszínt...semmi nem fog változni...

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.05.13. 13:14:19

Székhelyi fürgyön' le. Akkor legalább csak sima genya zsidó lesz.

Gera 2012.05.13. 13:18:28

Alapvető tévedés ezzel az üggyel kapcsolatban, hogy ez a Várkonyi, vagy ki nem büdöszsidózta le Székhelyit. Ha odafigyelünk és próbáljuk értelmezni a helyzetet, láthatjuk, hogy az ő álláspontja kb az, hogy szerinte az egy hülyeség, hogy Székhelyi nem jöhet, mert egyesek szerint egy szdszes büdös zsidó. A hunyó pont a nő, ő az, aki egyetért a büdöszsidózókkal. Röhej, hogy mennyi ember nem képes ezt felfogni.

Kalmár 2012.05.13. 13:20:00

Azért érdemes meghallgatni azt a felvételt.
Hazug disznók!

kentauri 2012.05.13. 13:31:48

@Gera: teljesen igazad van, ha oda képzeljük magunkat a beszélgetésbe akkor azt látjuk, hogy valóban nem egy zsidó ellenes megnyilvánulásról van szó, hanem egy sokkal mélyebb mondanivalója van ennek a beszélgetésnek, ami sokkal de sokkal mocskosabb egy kis zsidózásnál.
Inkább hasonlít valami elvárási-megfelelési kényszernek és csak reménykedni tudok, hogy ennyire még nem gáz a helyzet.....

Syllabux 2012.05.13. 13:36:01

@Gera: Igazából nem ismerjük a teljes felvételt, és nem ismerjük Várkonyi álláspontját sem. Ezért írtam, hogy "Várkonyi György összefoglalta a helyzetet, és a kulturális bizottság elnöke megerősítette, hogy így van – ahelyett, hogy kikérte volna magának."
A helyi viszonyok ismerete nélkül felelőtlenség többet mondani.
Orosz Ibolya viszont egyértelműen törvényt sértett, amikor a bizottság elnökeként egyetértett azzal, hogy Székhelyi a politikai hovatartozása és a származása miatt ne léphessen fel a városban.
A finom kis bibliai utalás "Te mondtad" már csak hab a tortán.

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.05.13. 13:42:03

Szörnyű!Egy zsidót zsidónak mernek nevezni?Botrány!Egy város nem döntheti el,hogy kit hívjon meg?"2005-ben az SZDSZ országos küldöttgyűlésén elszavalta a Himnusz általa átköltött és Orbán Viktor és a Himnusz gúnyolására kihegyezett, obszcén kifejezéseket tartalmazó, nemzeti érzelem megsértésére alkalmas változatát" ez nyilván nem zavar senkit a vonyító szélbal csörhéből.

Gera 2012.05.13. 13:47:17

@Syllabux: Szerintem meg az ismert részletből tök egyértelmű, hogy ez a Várkonyi nem ért egyet Orosz álláspontjával és részéről jöhetett volna Székhelyi, mert nagyon jó a Villon előadása. Az, hogy ő zsidózott, teljes kifacsarása a történetnek, legalább akkora, mint ha a másik nőről azt mondanánk, hogy ő tényleg szeretne egy listát a nemkívánatos emberekről, holott világos, hogy a pokolba kívánja az összes tetűt, aki politikát kever a kultúrába és ráadásul úgy, hogy vele végeztetné el a piszkos munkát. Ebben az ügyben ez az Orosz nőszemély a hunyó, meg a gazdái, akikről sehol nincs szó.

Dr. Trebitsch 2012.05.13. 13:52:34

@qwertqwert: képzeld el a helyzetet más felállásban, pl egy baloldali vezetésű város (van még ilyen?) nyíltan a politikai nézetei (esetleg "magyarsága") miatt nem engedi fellépni a Fidesz holdudvarába tartozó művészt. Ha ez felháborítana, akkor az előző bejegyzésedben kettős mércét alkalmaztál.

Egerben különben mondhatták volna, hogy Székhelyi nem jöhet, mert kigúnyolta a Himnuszt. De nem ezt mondták, tehát nem ezzel volt bajuk, tehát nemcsak a "vonyító szélbal csörhéből", hanem az egri kulturális bizottságból sem zavart ez senkit. Székhelyi származása, politikai beállítottsága és szaga zavarta őket.

Syllabux 2012.05.13. 13:55:20

@qwertqwert: Valószínűleg egy világ omlik össze benned, de ma Magyarországon, az Alaptörvényből következően egyetlen magyar város sem dönthet úgy, hogy valakit a származása miatt nem hív meg. És itt ez hangzott el, nem más.
Beszélhetünk Székhelyi politikai szerepvállalásáról, mert az is megér egy misét - ha élvezte az előnyeit, akkor el kell viselnie a hátrányait is -, de ezen a rendezvényen a származása miatt nem léphetett fel. Ami törvényellenes. És igazad van, botrányos.

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.05.13. 13:56:24

@Dr. Trebitsch: Engem nem érdekel a fidesz.De az mszmp-szdsz(zsidó párt) több tucatnyi tüntetést(pl gárda) tiltott be,oszlatott kénye kedve szerint.Mi lenne,ha nem a mazsihisz mondaná meg,hogy ki hol léphet fel?

Syllabux 2012.05.13. 14:01:04

@Gera: Én a közzétett részlet alapján úgy látom, hogy Várkonyi amellett érvel, hogy a kulturális érték és a politikai szerepvállalás két külön kategória, és nekik a kulturális bizottságban, az előbbi alapján kellene dönteniük.
Egyébként nem vetettem fel Várkonyi felelősségét. Vagy szerinted igen?

zupasta · http://mikor-melyiket.blog.hu/ 2012.05.13. 14:01:52

Nekem is úgy jön le, hogy a büdöszsidózás ironikus szófordulat volt, és éppen arról szól a diskurzus, hogy valaki leszólt, hogy Székhelyit ne hívják meg. Ezt Oroszné és Várkonyi is hülyeségnek tartják, de Oroszné opportunista, míg Várkonyi keményen fogalmaz, és éppen a fenti illetékest nácizza le tulajdonképpen. A jelenlegi helyzetben neki kéne kiállnia, és elmondani, hogy azt ő mondta, és hogy értette. Amiben pedig hibázott az, az, hogy még mindig nem értette meg: az iróniát a magyar közvélemény képtelen felfogni (mint bármit, aminek a megértéséhez agymunkára lenne szükség).

Dr. Trebitsch 2012.05.13. 14:02:47

@qwertqwert: Ok, akkor a Jobbik. Nekem egykutya, talán azért nem figyelek az árnyalatokra. Mivel írni, olvasni tudsz, azért a lényeget gondolom értetted: ha következetes vagy, fordított helyzetben is igazat kell adnod. Ennek alapján feltételezem, hogy nem voltál a Hollán Ernő utcai tüntetésen, ahol az ellen tiltakoztak, mert egy fiatalt, aki Kárpátia koncertre akart jegyet venni, állítólag a "magyarsága" miatt nem szolgáltak ki.

Ha szerinted ez az eset egész más, akkor sajnos elvakult vagy.

Gera 2012.05.13. 14:07:09

@Syllabux: Szerintem nem, én csak azért szóltam be, mert zavar, hogy a legtöbben azt sem értik, mi is történt.

torsokos 2012.05.13. 14:37:59

Igaz-e, hogy Szilágyi Tibor előnybe került kb. a szivem baloldalon dobog szöveggel?
Igaz-e, hogy SZJ előnybe került Szegeden, mert SZDSZ-es?
Igaz-e, hogy Balázs Péter hátrányba került, mert nem MSZP-SZDSZ-es?
Igaz-e,hogy Kerényi Imre hátrányba került, mert nem MSZP-SZDSZ-es?

Számomra ezek nem többek, mint ki engem gúnyol, támad, annak és sem kedvezek. Sem fellépéssel, sem igazgatói székkel.

vezér01 2012.05.13. 14:46:47

Hogy is van ez ? Egy cigány kitiltása a kocsmából
miért is súlytalanabb egy fokkal,mint egy zsidó kitiltása?

2012.05.13. 14:47:12

Zsidó vagy sem - egykori inkriminált cselekedetét nem kis részben a zsidóság felé húzó identitástudata motiválta, ezt azért beláthatjuk. Szülöföldjének hagyományait kicsit is tiszteletben tartó ember normális állapotában és nyilvánosság előtt nem tesz ilyet.

Ellenben e bizonyos hovatartozást nyíltan felvállaló honfitársaink percenként eresztenek meg egy rúgást / köpést a magyarság, mint olyan, nemzeti önérzetébe, azon a jogcímen, hogy azt a mostani, rühellt kormány hirdeti. Ez a blogos vitákban is jól érzékelhető. A "zsidó" öntudat kibontakozása és a "magyar" öntudat buzerálása közti, trendivé vált összefüggés meglátása épp ezért már egyre többeknél válik automatikussá, és bukik ki, akár a fenn taglalt szinten is, ezen tehát nincs mit csodálkozni.

És. Mivel Székhelyi egy "művész", a szélballib filozófia dogmája értelmében abszolúte mindent megtehet, akár még az orbány vértől lucskos fejét a Himnusz eredeti kéziratába csomagolva is leszarhatja, mivel az ájult közönség a kormánnyal szembeni eszeveszett gyűlölettől vakon a bálványává teszi.

A "művész" e gondolat tanítása szerint mindenek felett áll - kivéve, ha a történetesen mondjuk a ballibsi oldalról mondja el a magáét, még úgy is, ha nem gyaláz meg eközben szent ballib szimbólumokat. Akkor viszont a ballibek szemében a Föld legnagyobb mocskává válik.

Amúgy meg nem értem: ha valaki az ország egyik legfőbb jelképét is kiparodizálva sértegetett egy volt-jelenlegi kormányfőt, legyen az bármilyen piszok seggfej, és egy pillanatra sem zavartatja magát, azóta sem, ezek után miért volna köteles őt egy akármilyen, a jelenlegi kormány által fenntartott és irányított kultúrszférikus szegmens a vendégeként fogadni?

Syllabux 2012.05.13. 14:52:35

@torsokos: Elfogadható lenne az álláspontod, ha Székhelyit nem a származása miatt tiltották volna ki. De itt ez történt, ami viszont ellentétes a hatályos törvényekkel.

Syllabux 2012.05.13. 14:56:58

@vezér01: Félreérted.
Ha bárkit a származása miatt tiltanak ki a kocsmából, akkor ott egy magánkézben lévő intézmény követet el törvénysértést.
Ha ezt a hatóság teszi, akkor az azt jelenti, hogy az államhatalom képviselője fordul a saját polgára ellen - származási alapon.
Tehát nem arról van szó, hogy kinek a kitiltása súlyosabb, hanem arról, hogy ha egy közhivatal követ el törvénysértést, az sokkal veszélyesebb, mint ha magánszemélyek teszik ugyanezt - hiszen adott esetben nem tudsz hova fordulni a panaszoddal.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.13. 15:04:29

idézet a posztból:
"Székhelyi Józsefet ugyanis nem a vallása, hanem a politikai szerepvállalása és a származása miatt tiltották ki az önkormányzati rendezvényről."
idézet a szerző kommentjeiből:
"Elfogadható lenne az álláspontod, ha Székhelyit nem a származása miatt tiltották volna ki. De itt ez történt (...)"
"de ezen a rendezvényen a származása miatt nem léphetett fel."
Most akkor hogy is van ez?

hattyú 2012.05.13. 15:04:56

@ekszvájzed: orvos már látott? Ha nem, akkor sürgősen menj és kérj egy vizsgálatot valamelyik közeli elmeorvosnál, hidd el, hogy van esélyed egy jobb, tisztább lelkületű életre, ahol nem kínoznak ezek a baljós, borús gondolatok, ahol nem fog minden percben és minden felvetődött kérdés mögül egy gonosz zsidó, vagy cigány rémképe vicsorogni rád! Jó terápiás foglalkozást!

londonline 2012.05.13. 15:09:29

Pataki Zsuzsa szégyellje magát. De legalábbis kérjen engedélyt rá a megfelelő elvtársaktól, hogy szégyelhesse magát.

Syllabux 2012.05.13. 15:12:09

@Aszteroida-bányász metal énekes: Csak kicsit kellett volna tovább olvasnod: "Székhelyi Józsefet ugyanis nem a vallása, hanem a politikai szerepvállalása és a származása miatt tiltották ki az önkormányzati rendezvényről. Nem tudom, a színész mennyire vallásos – egyébként: ez az ő magánügye –, de az tény, hogy a zsidó vallás gyakorlásának nincsenek etnikai feltételei."
A zsidó származás nem egyenlő a zsidó vallással.
Ezért is írom, hogy a MAZSIHISZ - akit a kutya se kért fel a zsidó etnikum képviseletére - teljesen fölöslegesen nyüzsög. Ez az eset egyértelműen a magyar hatóságokra tartozik.

ntibi1 2012.05.13. 15:12:30

Kedves Hattyú! Sajnos az elmeorvosok minden idejüket rád szánják és ezért a többi kommentelővel már nem tudnak foglalkozni. Puszi:)

vezér01 2012.05.13. 15:12:33

Egy MSZP/SZDSZ/által rendezett eseményre soha nem hívnák meg mondjuk Eperjes Károlyt vagy a Kárpátia
együttest.Nem mondja senki,hogy büdös gojok,de tudja mindenki,ki a mi kutyánk kölke.
A FIDESZES elvtársnőknek sajnos "lista" kell erről is,maguktól nem tudják,ki a barát,ki az ellenség.
De még ahhoz is hülyék,hogy a kiszivárogtatót
megkeressék.

vezér01 2012.05.13. 15:15:57

@Syllabux: Megnyugtattál ! Nagy kő esett le a szívemről.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.05.13. 15:25:11

Érdemes felfújni ezeket az ügyeket. Nehogy szunnyadjon a tűz. Legyen mindig szem előtt az ellenség.

Vajon mivel érdemlik ki a közutálatot ezek a büdösek mindenhol?

mátyáskirály 2012.05.13. 15:29:26

Fu de jo, hogy nem abban az istenverte merges kis fosfeszekben fog felnoni a gyerek

Asidotus 2012.05.13. 15:29:33

@vezér01:
"Egy MSZP/SZDSZ/által rendezett eseményre soha nem hívnák meg mondjuk Eperjes Károlyt vagy a Kárpátia
együttest"
Mivel el sem mennének, legalábbis ilyeneket szoktak nyilatkozni. Oké, nem név szerint ugyanazokról az emberekről beszélünk, de például Demjén Ferenc idén Kossuth-díjat kapott, és azt nyilatkozta, hogy a korábbi kormányfőktől át sem vette volna.

Valahol érthető az egri önkormányzat döntése, mert ők alapvetően politikai alapon döntöttek, nem faji alapon, akárhogy is zsidóztak a jegyzőkönyv szerint. Jobboldali politikusok kaptak felkérést Eger vezetésére, akkor talán nem olyan meglepő, ha a szavazóik pénzét arra költik, amit a szavazóik szeretnek.
A nagy gond akkor lett volna, ha egy egri kocsma hívja meg Székhelyit (vagy akárkit), és hatalmi eszközökkel megpróbálják megakadályozni.

egyenlítő 2012.05.13. 15:39:04

@Dr. Trebitsch: Szerinted ott egy "SZDSZ-es, büdös zsidó" kapott volna jegyet a Kárpátia koncertre? :-)))

Syllabux 2012.05.13. 15:42:15

@Nűnű: Az egri önkormányzat döntése akkor lenne érthető, ha csak a saját szavazóik adójából kapnák a fizetéseket, de azért tudjuk, hogy az ellenzéki szavazók is fizetnek adót. Szóval nem olyan egyértelmű ez a dolog (lásd az Új Színházzal kapcsolatos bejegyzésemet).
Egyébként pont az a baj, hogy Székhelyi származását politikai kérdésnek tekintik. Na, ez az, ami törvénysértő.

egyenlítő 2012.05.13. 15:42:34

@vezér01: Én azt hittem, hogy ezt a rendezvényt Eger városa szervezte.

mátyáskirály 2012.05.13. 15:45:09

"ha a szavazóik pénzét arra költik, amit a szavazóik szeretnek." Ez helyesen igy hangzik: Mindenki penzet arra koltik, amit a szavazoik szeretnek. Aztan negy ev mulva forditva, es majd szepen mindenki egyutt sullyed eszak koreai magassagokba

Gera 2012.05.13. 15:47:46

@londonline: Na erről beszéltem. Miért is szégyellje magát Pataki Zsuzsa? Mert fontosabb neki az állása, mint az, hogy Székhelyi szerepel-e a műsorban? Miért is nem az szégyellje magát, aki leszólt neki fentről?

egyenlítő 2012.05.13. 15:48:37

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: Mert kéznél vannak. Nem engedték be a császár szobrát a Templomba. Ők feszítették meg Krisztust. Ők voltak a rabló magyarok ősei. Nem kellett a kereszteseknek Jeruzsálemig menni a hitetlenekért. Ők mérgezték meg a kutakat és okozták a pestisjárványt. Ők ölték meg Solymosi Esztert. Ők döfték hátba a győztes központi hatalmakat. Ők a judeobolsevista plutokrácia. Ők irányítják az IMF-et. Mert még nem haltak ki.

2012.05.13. 15:54:01

Sajnos, a blog írója téved. A zsidó vallás megfelelő gyakorlásához - sajnos - igenis fűződnek "etnikai", faji, származási feltételek, amelyek diszkriminatívak és alkotmányellenesek az ország joga szerint. De itt nem vallásgyakorlásról volt szó, hanem egy "sima" személyiségi jog sértésről. Amit viszont a "másik oldal" (ha már így kettészakadt a társadalom) is nap mint nap elkövet, márpedig éppen vallási alapon.....

egyenlítő 2012.05.13. 15:55:59

@Nűnű:
"Újabb részletek: Székhelyi nevét egy egri kiállítás meghívójáról is letiltották

A nyári programokat szervező Művészetek Háza Kht. vezetőjének elege lett, elmondta, hogy kirúgással fenyegették, amennyiben nem teljesíti a képviselők kérését."

atv.hu/cikk/20120510_ujabb_reszletek_szekhelyi_nevet_egy_egri_kiallitas_meghivojarol_is_letiltottak

egyenlítő 2012.05.13. 15:57:15

@vezér01: Tehát nem Fideszes rendezvény volt.

Dr. Trebitsch 2012.05.13. 16:00:11

@egyenlítő: nyilván az volt a cél, hogy szadeszes zsidókkal töltsék fel a nézőteret. Szerencsére a Gárda megakadályozta a szabotázst... :)

egyenlítő 2012.05.13. 16:04:53

@Dr. Trebitsch: Az adott helyen nem is árultak jegyet a Kárpátia koncertre. Ezek szerint a MAZSIHISZ is jogosan tiltakozhatott volna, hogy zsidókat nem szolgáltak ott ki Kárpátia koncertjeggyel. Mégsem tették. Ez valóban nagyon gyanús lehetett.

lanyi 2012.05.13. 16:09:12

Úristen:))
Hogy itt mennyi a hülye turbómagyar...
Gyerekeim,általánosítani primitívség.
Példa:

A fideszeseknek van anyjuk.(ez igaz is)
Az anyjuk nő.(ez is tény)
A nők között vannak prostik.(ez is tény)

Tehát a fideszesek szerint a saját anyjuk egy kurva.

Na látjátok mekkora marhák vagytok:)

Gera 2012.05.13. 16:09:35

Ezt az egész ügyet teljesen félreviszi ez az érdektelen zsidózás dolog. Ami itt történt, az annyi, hogy a tetű politikusok minden ügyben illetékesnek érzik magukat, az életünk minden apró részébe bele akarnak pofázni és ez engem idegesít. Hadd döntse már el egy rendezvény szervezője, hogy kiket hív meg, ne kelljen már fentről vezetni a kezét. Székhelyit mint színészt szerették volna szerepeltetni, kurvára senkit nem érdekelnek a politikai szimpátiái.

Gera 2012.05.13. 16:11:26

@Gera: Ja és persze biztos vagyok benne, hogy majdnem mindenhol ilyen pitiáner módon mennek a dolgok, ez nem egyedi eset.

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.05.13. 16:16:33

@egyenlítő: hitgyülitv tényleg 100% hiteles
:-)))))))))

2012.05.13. 16:22:11

@Syllabux: Téveszméi elmebetegeknek vannak, úgyhogy légyszíves moderáld magad.
Ugyanakkor saját magad erősíted meg ezek szerint, hogy vagy születéssel vagy betéréssel lehet "szabadon" gyakorolni ezt a vallást (azaz: zsidónak kell lenni vagy így, vagy úgy, tehát hibás, hogy nincs "etnikai" feltétele. De van.). Erről kicsit többet tudok, mint hiszed, úgyhogy hagyjuk.Ebben a stílusban pedig amúgy sem tárgyalok senkivel.

londonline 2012.05.13. 16:23:10

@Gera: Nem listát kell kérnie Pataki Zsuzsának, hogy ki vállalható politikailag és ki nem, hanem ki kell kérnie magának, hogy kulturális kérdésekben kulturálatlanok diktáljanak "nagypolitikai" megközelítésből. A minimum, hogy felemeli a szavát és nem listákat kér. Szánalmas.

Syllabux 2012.05.13. 16:26:48

@Monte Christo cselédje: Megtörtént. Moderáltam.
Tévedsz. A zsidó vallást nem csak zsidók vehetik fel. Nézz utána, mielőtt terjeszteni kezdenéd a tévedésidet. Remélem, így megfelel.
Katolikus is csak akkor lehetsz, ha megkeresztelkedsz.

@Gera: Pataki Zsuzsa érdekes kérdés. Nem véletlenül nem adtak neki listát - az legalább úgy visszaüthetett volna, mint ez a felvétel.
Mondhatnánk, hogy fel kellett volna állnia, amikor Székhelyit politikai és származási alapon kitiltották, hiszen az ő pozíciója nem politikai-, hanem szakmai tisztség, és azért kapja az adófizetők pénzéből a fizetését, hogy szakmai döntéseket hozzon.
Ugyanakkor tudjuk, hogy vidéken nincs másik intézmény, ahova mehetne, és amiatt, hogy igyekeznek mindent állami irányítás alá vonni, és a közpénzeket se szakmai, hanem politikai alapon osztogatják, egy ilyen lépéssel gyakorlatilag éhhalálra ítélte volna magát.
Pont az tartja életben a NER-t, hogy kenyérféltés miatt másodlagosakká válnak a szakmai szempontok. Az ideológia lenyomja a józan észt. Én ezt egyszer már megéltem, és nem volt olyan jó, hogy újra ezt akarjam.

Gera 2012.05.13. 16:29:12

@londonline: Te tényleg nem veszed észre, hogy ez a lista kérés pont erről szól? Ez ugyanis egy abszurd kérés, pontosan tudta, hogy nem fog kapni semmiféle listát. Ezt tényleg magyarázgatni kell? Nyíltan csak nem fog szembeszállni a főnökével. Persze te biztos annyira tökös vagy, hogy simán kirúgatod magad fél perc alatt Székhelyi miatt, de ez azért ritka.

Gera 2012.05.13. 16:36:04

@Syllabux: Ugyanezt mondom. Csak ennek semmi köze a NERhez, ugyanilyen piti módon irányították ezt az országot mindig is. Bár tény, hogy mintha inkább erősödne a dolog.

Syllabux 2012.05.13. 16:41:25

@Gera: Igen. Annyiban van köze, hogy ezt a módot most éppen NER-nek hívják.
És talán annyiban, hogy 1990-ben nagyon bátortalanul, de elindultunk egy másik irányba, azonban a 2. Orbán-kormány parlamentje ennek a kísérletnek a tétova maradványait is felszámolta.

Sola Scriptura 2012.05.13. 16:41:34

Csak a tisztázás kedvéért: a zsidóság elsősorban nem vallás, hanem egy nép ("am kados"), a zsidóság mint monoteista vallás kizárólag e nép keretén belül értelmezhető igazán. Ha ugyanis nem születtél zsidónak, nem lehetsz az, legföllebb prozelita.

Vagyis ami Egerben történt, az NEM vallási ügy, hanem származás szerinti megkülönböztetés. Ez egyértelmű. A többit meg mindenki ragozza tovább saját szája íze szerint.

Sola Scriptura 2012.05.13. 16:47:31

@Syllabux: Felvenni épp felveheted, csak attul még nem leszel zsidó :P Tudod, mint az út másik oldala csiga anyu szerint: oda születni kell.

Deres · http://textura.blog.hu 2012.05.13. 16:50:06

Hol van az előírva, hogy egy megrendelő nem diszkriminálhat a felkérendő művészek között azok vallása, világnézete, közéleti megnyilvánulásai alapján?

A blogger a szokásos zsidó sunyiskodást adja elő: Amikor a zsidó diszkriminál, akkor vallási alapon teszi, amikor őt diszkriminálják, az származási alapon történik.

UNCSI.

Mészáros Laci 2012.05.13. 16:56:42

próbálom elképzelni, amit (nyugodjék) Csurka Istvánt önálló előadói estre hívják egy tel avivi színházba, és a polgármester megtiltja -- nem (nyugodjék) Csurka darabjainak színvonalára, hanem (nyugodjék) Csurka politikai nézeteire tekintettel.

micsoda felháborodás lenne.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2012.05.13. 16:58:38

Az egészből újra csak annyi derül ki, hogy milyen gyáva, szánalmas figurák a szereplők. Akárcsak a főnökeik.
De az egész politikai garnitúra ilyen, nincs értelme választóvonalat húzni. Éppen a választóvonal feltételezése mutatja, hogy az illető szépen felült a marketingszövegnek.

Tiboricus Maximus 2012.05.13. 17:00:04

@ekszvájzed: Tudod hulyegyerek, azert lett volna itt rendszervaltas, hogy a segg politikusok ne szolhassanak bele abba mi a kultura es mi nem, ki hol lephet fel es hol nem, ki tiltott, ki turt es ki tamogatott. Ugy tunik a te fejedben ez a valtas meg nem ment vegbe, nalad meg 1972 van, agyilag.

Syllabux 2012.05.13. 17:11:06

@Sola Scriptura: Radnótinak is ezt mondták, csak épp az út másik oldalán. És ezzel megint ott vagyunk az örök kérdésnél: ki a zsidó? (Vagy: magyar, szerb, román, szlovák, cigány - a sor tetszés szerint folytatható.)
Most komolyan: a svéd zsidók magasak, szőkék, kék szeműek. Az olasz zsidók alacsonyak, fekete hajúak és barna szeműek - mindezt egy olyan közösségben láthatjuk, ahol elvileg nem hálhatnak kívülállókkal.
Erről a kérdésről teljesen értelmetlen származási (ha tetszik: genetikai) alapon beszélni.
Az meg, hogy kit, kik milyen alapon fogadnak be egy közösségbe, döntsenek a közösség tagjai. Egy ortodox zsidó egész mást fog erről mondani, mint az, aki egyfajta sorsközösségként vagy kulturális identitásként éli meg a zsidóságot. Vagy egy másik példa: a szerb, esetleg szlovák apától és szlovák anyától született Petőfi elég magyar?

Decca 2012.05.13. 17:12:39

@vezér01: Ez nekem is megütötte a szememet és az ízlésemet, de azt hiszem, arra gondol a posztoló, hogy míg Egerben az önkormányzat sért törvényt, addig a kocsmáros "csak" egy állampolgár, Ezek után nem tűnik túl hitelesnek a poszt írója.Kettős ez a mérce, nagyon.

Netuddki. 2012.05.13. 17:13:17

Szerintem ez az ügy valójában az érintett köz(?)tisztség viselőit minősítik. No meg az illető pártot amelyiknek a tagjai. Főleg ha még mindig a helyükön vannak.
Hasonlóért anno a maszop kirúgta a cuslágot. Akiről aztán később kiderült nemcsak zsidózik hanem lopik is. De ezen nincs mit csodálkozni ha valaki alapból erkölcsi defekttel rendelkezik...

Syllabux 2012.05.13. 17:21:45

@Mészáros Laci: A "büdös zsidó" mióta politikai nézet? Ha Várkonyi csak le SZDSZ-esezi Székhelyit, nem született volna meg ez a poszt. De folytatta némi büdös zsidózással, Orosz Ibolya meg heherészve egyetértett vele.

@Deres: Nézd meg miről szól a blog nyitóbejegyzése, és utána hintsd az észt a "szokásos zsidó sunyiskodásról".
Jelzem, nem kell ahhoz zsidónak lenni, hogy ne örüljön az ember ennek a hangfelvételnek.

Syllabux 2012.05.13. 17:25:25

@Decca: Olvasd el vezér01-nek írt válaszomat. Persze nem kell egyetértened velem.

londonline 2012.05.13. 17:27:52

@Gera: Haha, akkor féljen és rettegjen mindenki és fogja be a pofáját. Úgy lesz a jobb.

w650 2012.05.13. 17:38:55

@qwertqwert: Akkor neked is oké ugye, hogy mondjuk büdös magyar vagy. Azzal nincs gond ezek szerint, nem érzed sértőnek.

2012.05.13. 17:39:41

@hattyú:

@Tiboricus Maximus:

Személyeskedést sem nélkülöző anyázóim figyelmébe:

Tisztelt hölgyeim / uraim. Évek óta folytatott megfigyeléseimen alapuló véleményt alkottam, és konkrétan senkit sem szidalmaztam. Igazából tán még a székhelyi bubust sem. Csak elmondtam én is a magamét azzal kapcsolatban, amit az ügy iránt már egy ideje érzek. Talán szabad itt azt, nem?

Ha valakik áldott libsi szokás szerint magukra vették, ám lelkük rajta - az ilyen egybites hülyézőknek csak örülni szoktam. Nem hiszem, hogy állításaim különösebben számot tarthanának az elmekórtan figyelmére - ez csupán a liberális szekta agyomosottjainak demagógiája szerint van így, akik tanai szerint mindenki őrült, aki nem az eszméiket hiszi ... Tisztára, mint az egykori szovjet pol-pszichológa :)

Szerintem elég korrektül fogalmaztam. És igazán próbáltam nem hülyeséget írni. Arról beszéltem amit a ballib tábor hangvételében tapasztaltam, és most sem kellett csalódnom.

Mert így legyen ötösöm a lottón, hogyha valaki netán kimondja ezeket, amit én is ide írtam, rögtön meg is kapja érte azt, amit ilyenkor a szabad gondolat bajnokaitól kapni szokás. Ha nem így lenne, le is tenném rögvest a billentyűzetet, és elolvasnám a Székhelyi-összest :)

Nem tudom, feltűnt-e már, hogy ebben a nem kissé elmaradott országban a pártállás, meg a világnézet dönti el mind a mai napig, hogy ki művész, és ki nem ... Mert ha itt ekkora szabadság van, nem is tudom, miről szól a blog felvetése ... :) Az előző kormányzatnak is megvoltak a maga emberei a kultúrában, a művészeti intézményekben, meg a kitüntetett és díjazott sleppje, akiknek bőséges teret és zsíros megbízatásokat adott, meg ennek is megvannak, éppen ugyanúgy. Szerintem az idő nem nálam állt meg. Jah, és akkor ne tessenek ám a 'diktatúráról', a 'kádárizmusról' meg a'cenzúráról' se pofázni, ha szerintetek itt minden olyan nem-1972 ... hehe.

Jaj, de tud fájni a megmutatott tényvalóság nem egészen ízlő fele nektek, ó művészet nagy barátai ... Idióta az, aki róla szólni merészel, mi?

46,52% 2012.05.13. 17:39:53

És a holokauszt már meg sincs említve? Mivé lesz ez a világ?

totti55 2012.05.13. 17:45:37

@ekszvájzed: Én is nagyon unom már, h. azért mert magyarnak születtem, parasztoznak, hülyéznek, genetikai alattvalónak, moslékzabálónak stb. neveznek. A nemzeti himnuszt kiröhögik, átírják. Ha ez fáj nekem akkor meg agyatlan turbómagyar vagyok ugyebár.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.13. 17:45:56

@Syllabux: Ezt mind értem. Tudtommal Székhelyi egy magyar származású, zsidó vallású ember, szóval akkor a te olvasatodban azért nem hívták meg Egerbe, mert magyar?

Gera 2012.05.13. 17:53:55

@londonline: Szerintem primitív dolog valakin számon kérni, hogy miért nem rúgatta ki magát elvből. Egy ember esetleg felelős másért is, nem feltétlenül engedhet meg magának ekkora luxust.

Mészáros Laci 2012.05.13. 17:54:37

@Syllabux:

1. biztos, hogy ezt rajtam akarod számonkérni?

2. én megengedem Székhelyinek, hogy zsidó legyen (nem tudom hogy zsidó-e és nem is érdekel), meg azt is, hogy SZDSZ-es legyen (ami a zsidóságához hasonlóan különösen érzékeny személyes adat).

Csurkának (nyugodjék) is megengedtem, hogy mélymagyar legyen. Nem mintha megtilthattam volna bárkinek, egyszerűen csak nem zavart. Legyen színes a világ, virágozzék ezer virág.

Itt fentebb arra voltam kíváncsi, hogy az itteni mélymagyarok mit szólnának hozzá, ha egy Izraelbe látogató mélymagyar ottani kulturális (nem politikai) előadását a mélymagyarság vagy más politikai szempontok miatt megakadályoznák.

Merthogy a szimpla elfogultságot sokan szeretik magasztos elvek mögé rejteni.

2012.05.13. 18:01:53

@totti55:

Ne aggódj, joggal unod. Ezeknek a mai anyázóknak az agyát 22 éve azok mosogatják, akik kitalálták, hogy a magyar soha többé ne legyen "nemzet" mert az ideológiájuk ezt határozottan tilalmazza.

Mert a "nemzet", ha történetesen "magyar" is, az ezeknek rosszabb bárminél. És ehhez az 1919-1945 közötti időszak felmerült rettenetein kívül nem tudnak egyebet felmutatni, hacsak derék bolsijaink nem csapják hozzá egy váratlan gesztussal még 1956-ot is, ami aztán tényleg vérlázító.

Érdekes, hogy még a székhelyi sem így gondolta, mint agymosóinak hatására most ... Gyerekkoromban pl. kifejezetten kedveltem a habitusát. Intelligens, művelt ember benyomását keltette, aki kellemes hangján örök filozófiai és művészeti igazságokat mondott. Pártfüggetlenül, méghozzá.

Akkor még nem jöttek el a melegebb éghajlatról a "megmondóemberek" akik eltorzították e jóérzésű kultúrfelelősök, az ún. "írástudók" gondolatvilágát ebbe a "mindenbemocskoljunkbele" irányba, mondván, hogy az nemes ügyet szolgál, mert a disznó jobbosokat lehet vele cincálni ...

2012.05.13. 18:04:13

Valaki fentebb azt írta, hogy Székhelyit a származása miatt tiltották ki. Ez egy mocskos, aljas hazugság. Mégcsak nem is a politikai nézetei miatt tiltitták ki.

A magyar Himnuszt gyalázta nyilvánosan ez korcs hazáruló, és ezért nagyon is megérdemli, hogy kitiltsák nemcsak Egerből, hanem mindenhonnét, ahol magyarok élnek!

Syllabux 2012.05.13. 18:04:40

@Aszteroida-bányász metal énekes:
Eddig egyetlen érintettnek (sem a támogatóiknak) nem jutott eszébe, hogy azzal mentse a menthetetlent: Várkonyi György nem Székhelyi származására, hanem a vallására utalt. Te vagy az első. Gratulálok.
Jelzem, valakit vallási alapon hátrányosan megkülönböztetni ugyanúgy törvénysértő.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:07:04

Liberális hazugságok őserdeje...
Várkonyi György GÚNYBÓL mondta, amit mondott! Pont úgy, mint a baloldali bloggerek, amikor azzal "viccelnek", hogy "ja, most mindjárt büdöslibsizsidózol, kisköcsög".

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:08:28

@Syllabux: te már megfejtetted, hogy zsidónak lenni származás vagy vallás? Gratulálok! Az érintettek évszázadok óta marják egymást ezen (is).

kigyurt álat 2012.05.13. 18:09:22

Székhelyivel nem az a baj, hogy zsidó, hanem hogy egy buta szélsőséges marha, az alapján, ahogy viselkedett.
Ha lenne, ilyen lenne az ellenpólus a másik oldalról: képzeljük el, hogy egy neves jobboldali művész például az internacionálét, vagy mondjuk az izraeli himuszt trágár módon átfogalmazva faszozná le az egyik általa utált ellenzéki politikust. Csakhogy ilyesmi egy jobboldali beállítottságú művésznek eszébe sem jut, ugyanis nem foglalkozik ilyesmivel.
Ehhez képest volt megdöbbentően kutyaszaros Székhelyi performansza. Ezek után ki várhatja el, hogy bárhova meghívják? Normális ember hív meg olyat, akiről közismert, hogy evés előtt a tányérba szarik.
Még az ismert példabeszéd tartozik ide: ami úgy néz ki mint egy kacsa, úgy viselkedik mint egy kacsa, és úgy is hápog, mint a kacsa, az kacsa. A kacsa helyére meg tetszőleges jelzőt be lehet helyettesíteni.

Syllabux 2012.05.13. 18:10:25

@Lindalinda: Hallgasd meg legalább egyszer azt a hangfelvételt, mielőtt nekiállsz hinteni az észt.
Nem azt mondták, hogy "büdös himnuszgyalázó", hanem hogy "Székhelyi nem jöhet ide… mert egy SZDSZ-es, büdös zsidó".

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:14:07

@kigyurt álat: erről van szó. Ha mondjuk Bayer kigúnyolná a Hatikvát, mire Izraelben (érthetően) persona non gratának nyilvánítanák, és erre a teljes magyar jobboldal felüvöltene, hogy Izrael nyíltan üldözi a gójokat.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:15:22

@Syllabux: igen, de gúnyból mondta, éppúgy, mint bloggertársaid naponta ötvenszer... Ennél nagyobb liberális képmutatást még nem pippantottam :((

Syllabux 2012.05.13. 18:19:18

@kigyurt álat: Igazad van.
A probléma csupán az, hogy az indoklás szerint nem ezért tiltották ki. Még kínosabb, hogy a döntés indoka, ellenkezik a hatályos magyar törvényekkel.
Úgyhogy térjünk vissza az eredeti kérdéshez: biztos, hogy közpénzen kell valakit eltartani, aki olyan látványosan képtelen ellátni a feladatát, mint Orosz Ibolya.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:22:09

@Syllabux: ne nyomasd, légy szíves, a torz hazugságot! Várkonyi György, kapaszkodj, MAGA IS ZSIDÓ, amit mondott, gúnyból mondta, és már számos problémája volt Egerben a gunyoros-liberális modorából.

atila68 (törölt) 2012.05.13. 18:25:08

Keserű leírni egy olyan tehetséges művészről mint Székhelyi József, hogy igen régóta érett impertinens szemitizmusa okán egy virtuális saller.
Talán ha megmaradt volna színésznek, és nem folyt volna bele a politikai közélet posványába.
Maga választotta úton ért el ideáig.

Syllabux 2012.05.13. 18:26:07

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Kizárólag Orosz Ibolya felelősségét vetem fel, ugyanis a hanganyag alapján egyedül ez állapítható meg.
Hol itt a "liberális képmutatás"?

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:26:56

@atila68: de azért fontos kérdés, hogy törvényes vagy törvénytelen úton kapja-e a sallert.
A liberálisok éktelen hamisítása éppen az, hogy ott is zsidózást ordítanak, ahol annak ellenkezője történt.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:29:25

@Syllabux: nem a TE liberális képmutatásodról beszélek!!! Te tényleg nem veszed észre, hogy a teljes magyar baloldal (és gyanítom, kisvártatva az egész világon is) azt ordítja hazugul, hogy Székhelyit a zsidó... ehem... mibenléte miatt nem engedték fellépni? (Ez a "nem engedés" is hazugság, csak támogatni nem akarták anyagilag.)

Syllabux 2012.05.13. 18:33:01

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Teljesen mindegy, hogy valaki zsidóként "büdös zsidózik"-e vagy sem.
Itt nem a zsidózás ténye érdekes, hanem az, hogy Orosz Ibolya elfogadta a Székhelyi számára hátrányos döntés indokaként, hogy azért tiltják ki a színész a rendezvényről, "mert egy SZDSZ-es, büdös zsidó".
Ez törvénysértés, és Orosz Ibolyának innentől nincs helye a közéletben.

gabesz7004 2012.05.13. 18:34:51

@Mészáros Laci: Nehogy izraelt, mint a tolerancia "mintaországát" állítsd ide példának! Hitvány terrorállam, akik elnyomnak minden arab és keresztény vallásút! Sőt általában meg is ölik.

atila68 (törölt) 2012.05.13. 18:36:14

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
Nem igazán értem a műsort magát. Nekem az a benyomásom, hogy tízből kilencen nem olvasták a média által inkriminálni kívánt jegyzőkönyvet.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:38:29

@Syllabux: de ezt meg miből gondolod, könyörgöm??? Mármint hogy Orosz Ibolya EZT fogadta el??? És Várkonyi NEM zsidózott - nem azért, mert zsidó!!! Hanem mert szándéka ÉPPEN ELLENTÉTES volt - a szerinte antiszemiták kigúnyolása, a baloldaliak jellegzetesen undorító, gúnyos stílusában... Persze ezért a mocskos stílusért el kell kezdeni valamikor a bűnhődést! De nem AZÉRT, amit el sem követett!!!

2012.05.13. 18:39:01

A zsidók néztek valaha tükörbe és gondolkodtak el azon, hogy miért utálják őket mindenhol, mint a büdös szart? Hogy miért mindenki hülye meg antiszemita és csak ők a helikopterek?

Syllabux 2012.05.13. 18:40:03

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
Bocs, de tényleg nem engedték. Egész pontosan így szól a szöveg:
„Várkonyi György: Székhelyi nem jöhet ide…

Orosz Ibolya: Nem jöhet ide!

Várkonyi György: …mert egy SZDSZ-es, büdös zsidó…

Orosz Ibolya: Te mondtad! (nevet)”

Ez az, amit ha 5000-szer lejátszol, akkor is ezt fogod hallani. Hogy mit gondoltak, az a kutyát sem érdekli.
De ha Orosz Ibolyába minimális politikai érzék szorul, akkor a hangfelvétel kipattanásakor, elnézést kér, elismeri, hogy hibázott, és lemond a kulturális bizottság elnöki pozíciójáról. Akkor talán megúszhatja.
Persze talán így is, csak akkor nagyon rossz lesz sokak szája íze.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:44:02

Rengetegszer olvastam, hallottam. Várkonyi hangjából a sértett zsidó túlpörgött gúnyja beszél, amit Orosz Ibolya NEM fogad el, és úgy gondolja, saját barlangjában fogja meg a vagdalkozó Várkonyit. A többit a libbant manipuláció olvassa bele.

Syllabux 2012.05.13. 18:45:38

@atila68: Valóban. Itt nem a szerkesztett jegyzőkönyvről, hanem az ülés hangfelvételének egy részletéről beszélünk.
A tényekkel nehéz vitatkozni.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:45:55

És azt értsd meg még: Várkonyi az ALAPKÉRDÉSBEN is túloz!!! Gúnyból, prepotensen. Székhelyi TERMÉSZETESEN mehet Egerbe bármikor! (Ellentétben a libbant hazudozással.) Csak önkormányzati PÉNZT nem kap a produkciójára.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 18:46:42

@Syllabux: a tények tények, amit a libbantak aljasul meghamisítottak.

MACISAJT 2012.05.13. 18:52:06

Ez a székhelyi nevű 2005 óta kiiratkozott a magyarságból, mikor kifejezetten az szdsz nevü, azóta hál'Istennek megszűnt párt rendezvényén "humorizált" a magyar Himnusszal....

És hogy most azon óbégatnak hogy valaki őt "szdsz-es büdös zsidónak" nevezte?
Ez tényleg felháborító, sürgős helyreigazítást kell közölni.

Mivel az hogy szdsz-es és hogy zsidó ténye nem vitatható(ahogy az ezekből fakadó tevékenysége sem), ezért a "büdös" marad.

Legyen hát "szdsz-es nembüdös zsidó" oszt menjen Isten hírével...

atila68 (törölt) 2012.05.13. 18:56:20

Drága sztrovacsekok!
Olyan kocsmába nem megyek ahol meg akarnak verni.
Ha mégis, utána nem hisztizek, hogy hülye voltam.

Syllabux 2012.05.13. 18:57:43

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
Jó neked, hogy ilyen okos vagy, és belelátsz mások fejébe.
Sajnos itt a kimondott szavak, és az arra adott reakciók számítanak - nem a hajánál fogva előrángatott magyarázat.
Orosz Ibolya nem valamiféle sötét zsidó ármány, hanem a saját politikai képzetlenségének áldozata.
Van aki alkalmas politikusnak, és van, aki nem az. Orosz Ibolya alkalmatlan arra a feladatra, amit ma ellát. Közpénzből.
Majd visszavonul a magánszférába, és ennyi. Nem fog éhen halni.

kiskakas 2012.05.13. 18:59:38

@qwertqwert:

Oroszné egy liba, sőt, lúd!

Syllabux 2012.05.13. 19:00:11

@atila68: Majd meséld el, hol vitatkozom a hangfelvételen hallható anyaggal.

Krutzifix 2012.05.13. 19:04:48

@ekszvájzed: Sajnos abban igazad van eme elmeroggyant ámokfutásod közepette, hogy az inkriminált "kulturális bizottságot" a jelenlegi kormány tartja fenn...nesze neked önkormányzatiság! Pont odaértünk vissza, ami ellen küzdöttünk, amiért kitalálták egyesek a rendszerváltást! A totális diktatúrához! De azért arra, ami ma történik, Rákosi is csak a kopasz homlokát csapkodná, hogy ez neki miért nem jutott eszébe?!

atila68 (törölt) 2012.05.13. 19:06:43

@Syllabux: Van eszemben vitázni akivel nem lehet.

atila68 (törölt) 2012.05.13. 19:07:25

@kiskakas: Liba, meg lúd... akkor mire a hiszti?

Syllabux 2012.05.13. 19:10:30

@atila68: Azok a fránya tények, mi...
Mondtam, hogy azokkal nehéz vitázni. :)

kiskakas 2012.05.13. 19:17:03

@atila68:
Milyen hiszti?
Még, hogy kulturális bizottság? Nevetséges. Ilyen "kultúrából " nem kérünk!

Mészáros Laci 2012.05.13. 19:17:22

@gabesz7004:

Ó, dehogy állítom.
Miért lenne mintaország?

Volt egy osztálytársam, akinek az egyik lába vagy tíz centivel rövidebb volt, spéci cipőket hordott, csúfoltuk is rendesen, amitől persze hisztériás lett, a tanarak jöttek rendet teremteni és minket jól lehordtak. A srác egy idő után rájátszott erre: mindenféle genyóságokat csinált, és amikor megtoroltuk, hisztisen hívta a tanarakat, akik minket jól lehordtak -- hiába magyaráztuk, hogy most kivételesen ő volt a genyó.

Izraelország sokszor ugyanezt csinálja, mint a régi sánta osztálytársam... hm, nosztalgiáztam, meg is keresem a fakebookon.

gabesz7004 2012.05.13. 19:22:21

@Mészáros Laci: "Itt fentebb arra voltam kíváncsi, hogy az itteni mélymagyarok mit szólnának hozzá, ha egy Izraelbe látogató mélymagyar ottani kulturális (nem politikai) előadását a mélymagyarság vagy más politikai szempontok miatt megakadályoznák."
Ez alapján gondoltam, ezek szerint tévesen. Bocs!

Sola Scriptura 2012.05.13. 19:28:10

@Syllabux: Egyáltalán nem értelmetlen, amíg a zsidóság is így határozza meg magát. Az a zsidó, akinek az anyja zsidó. Ilyen egyszerű. Jákób (Izráel) fiainak utódai.

Létezett mindig is a prozelitizmus (vagyis a nem zsidók "betérése" a zsidóságba), de a prozeliták sosem lettek igazi zsidók, hiba tartották farizeusi szigorral a micvákat. Más kérdés, hogy pl. a II. világháború alatt és közvetlenül előtte ők is zsidónak számítottak a törvények szerint.

kiskakas 2012.05.13. 19:32:38

@egyenlítő:
Krisztust megfeszítése után hívták így, Jézus volt a neve -azoknak, akik nem tudják!
Istenem az a Kockagolyó , visszamegy a honfoglalásig -zsidóűgyben? Micsoda primitívségEzzel az erővel az összes akkor élő népet ! felsorolhatná- nem hallott "a magyarok nyilaitól ments meg bennünket uram? " -mondásról?
Hány embert öltek meg derék honfoglalóink? Az, tán derék dolog volt? Micsoda gondolatok? Erre mondják, hogy buta és tanulatlan hőzöngő!
No és mi a helyzet Ádámmal és Évával, ha már...

Egyébként csodálkozom az egri kléruson -INRI!

2012.05.13. 19:34:29

@Krutzifix:

Megkérdem már, a fene abba a kristálytiszta, megvilágosodott tudatodba, mégis miajófranc ebben az elmeroggyant ??? Tán az, hogy nem a mindenek felett kinyilatkoztatott libsizmus beszlopált mantráit fuvolázom ??? Már kifejtettem, asszem, mi a véleményem az ilyenkor szokásos csípőből lehülyézéseitekről ...

Jellemző, hogy azt nem veszed figyelembe, amit az előző garnitúra kulturális terrorjáról mondtam, csak azt, amivel neked is bajod van ... Nekik még csak bizottság se kellett, mert az egész feltápolt és agymosott szélballib művészklikk az ő tanaikat nyalta be, szép nagy rajongótábort kerítve a fanatizmusukhoz.

Jah, és ha ilyen buta vagyok, miért hozzám szólsz, miért nem a bőszen és kertelés nélkül izraelezőkhöz és zsidózókhoz, ők aztán biztos okosabbak nálam egy pöttyet ... :)

Aztán szerintem akkor vinnyogna csak igazán az ilyen is, mint te, ha betennénk egy kibacott időgépbe, oszt' száműznénk abba a korba, ép oda, mert ott aztán még csak az se volt mentség a 'független' gondolkodásra, hogy a főgóréhoz hasonlóan a 'kiválasztottak' népéhez tartozol, okos ...

Ismered is a történelmet, vagy csak a neveket, meg a hozzájuk a suliban amúgy jegyzetszerűen képzettársított fogalmakat?

Sola Scriptura 2012.05.13. 19:39:07

@kiskakas: Megfeszítése után? :) Hát Péter ott Caesarea Filippiben? He?
Mt 16 - olvasd csak :)

atila68 (törölt) 2012.05.13. 19:46:17

@kiskakas: Lúd vagy liba miatt hisztizik egy kiskakas... zavaros.
El kellene dönteni van e ekkora súlya ennek a libának, vagy lúdnak, mint amekkora a - minős képzavar - a füstje?

Megjegyzem a Székhelyinek jól jött ez a kis ingyenreklám, lévén igen komoly hupában van egy ideje.

Mészáros Laci 2012.05.13. 19:47:32

@gabesz7004:

Nincs miért, ez az én fogyatékosságom, nincs bennem nemzeti érzés, ezért néha akaratlanul megsértem azokat, akikben van :-(

Csak a józan eszem tudja, hogy a nemzet rendkívül fontos kulturális és gazdasági és pszichológiai egység, és ezért az EU típusú szerveződésekben sokkal jobban kellene ügyelniük a lokális szerveződések sajátosságaira.

HgGina 2012.05.13. 19:54:08

Akkor magánemberként, a véleménynyilvánítás szabadságára hivatkozva kijelenthetem, hogy ez egy büdös zsidó.

Régen még kedveltem is a színészi munkáit. Ő maga mászott bele a politikába, és ezt a szart nem fogja magáról levakarni élete végéig. Igazából a Himnusz-történetet követően az országból is kihajítottam volna. De ez neki így nagyobb megalázás. És meg is érdemli. Még párszor remélhetőleg ezt át kell élnie, és önszántából takarodik el.

Syllabux 2012.05.13. 20:05:23

@HgGina: Azt, hogy zsidó, kijelentheted. Ha ezt értékítéletnek szánod, az legfeljebb téged jellemez.
Azt, hogy büdös zsidó, már nagy valószínűséggel nem - ezt ugyanis közszereplőként sem kell eltűrnie - lásd az ilyen típusú perekben kirótt, egy miller körüli kártérítéseket.
Bár szerintem nem kell aggódnod: nem fog beperelni.

Syllabux 2012.05.13. 20:09:06

@Sola Scriptura: Kérdés, mit értesz zsidóság alatt:
- az írott hagyományt,
- bizonyos csoportokat, akik a hagyomány alapján zsidóság letéteményeseinek tartják magukat,
- azt a jóval szélesebb csoportot, akik különböző okokból magukat tartják zsidónak,
- vagy azt a még szélesebb tömeget, akiket a környezetük definiál zsidóként?
A zsidóság sem körülírható, egységes massza. Te persze önkényesen meghatározhatod, mit értesz alatta, vagy elfogadhatod mások meghatározását, de ettől még nem jutsz előbbre. Főleg, hogy a XIX.-XX. század gyakorlatában a zsidóság vallási fogalomból politikai, és kulturális kategóriává vált.
Azt már az előző válaszomban elmondtam miért nem lehet a zsidóságot genetikailag egységes etnikumként kezelni.
Ez a matriarchális hagyomány pedig azért is vicces, mert a zsidóság Ábrahámtól, és nem valamiféle ősanyától származtatja magát, illetőleg már az ősök is gyakran vettek maguknak feleséget a környező népekből.

Sola Scriptura 2012.05.13. 20:17:08

@Syllabux: egyáltalán nem kérdés, mit értek zsidóság alatt. De a meghatározásom nem önkényes. Azokat értem, akik Ábrahám örökösei. És mivel nem ismerik el az újszövetségi iratok szentségét, ebből a meghatározásból kihagyom Pál apostol ezirányú korrigálásait a római levélből. Marad a test szerinti leszármazás, az "עם קדש".

Syllabux 2012.05.13. 20:22:57

@Sola Scriptura: :)
Megjegyzem, eléggé elkanyarodtunk Orosz Ibolya politikusi alkalmatlanságának kérdésétől.

kompolthyaladár 2012.05.13. 20:23:28

Karácsony Benő (erdélyi magyar/zsidó?) író Napos oldal című könyvét lehetne például Wass Albert mellett olvasni . A könyvből készült tévéfilm (1983) Székhelyi Józseffel a főszerepben életem egyik meghatározó filmélménye. Székhelyi nem csak Villont tudja nagyon...

Sola Scriptura 2012.05.13. 20:27:00

@Syllabux: ez igaz. De fontos látni, hogy itt egyáltalán nem vallási kérdésről van szó, hanem nettó antiszemitizmusról.

atila68 (törölt) 2012.05.13. 20:30:34

Ha valaki "nem kívánatos" az csak zsidó lehet.
Komolyan nem értem.

Syllabux 2012.05.13. 20:39:02

@atila68: Én pedig azt, hogy ha valakit állítólag a politikai szerepvállalása miatt tartanak "nem kívánatosnak", akkor miért azzal indokolják a döntésüket, hogy az illető "egy SZDSZ-es büdös zsidó".
Továbbá azt sem értem, hogy Orosz Ibolya, a kulturális bizottság elnöke, miért nem utasította vissza kapásból ezt az indoklást. Ahogyan azt sem értem, hogy miért nem kért még mindig elnézést, és miért nem mondott még le.

nyekk 2012.05.13. 20:40:50

@atila68: tényleg nem érted...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.05.13. 20:41:56

Bocs, nem olvastam végig a kommenteket, de pár momentum, amúgy tényszerűen kimaradt.
Hiányzik például Orosz megjegyzése arról, hogy "most megtehetjük", ami alapján neki nem sok elhatárolódivalója maradt a témában.
A "mocskos szdsz-es zsidó" kifejezés igen bonyolult, de ezt szimplán politikai motivációnak beálltani minimum erős csúsztatás. A(z ostoba) jobboldali közbeszédben aki szdsz-es, az zsidó és azért az, mert csak a mocskoszsidók olyan férgek, mint amit az szdsz képes volt felmutatni. IgazMagyar nem tenne ilyet, csak a mocskoszsidók, tehát ez szimpla antiszemitizmus, kerek perec, nem kell idekeverni a vallásosságot és egyebeket.

A helyzet persze bonyolultabb, és tényleg erős túlzás numerus claususról beszélni, amíg egyes konkrét személy(ek)ről esik szó, de azt se kell eljátszani, hogy ez szimplán személyi kérdés lenne, ebben a megfogalmazásban.
Vállalhatatlan minden normális ember számára úgy, ahogy van.

nyekk 2012.05.13. 20:44:03

@HgGina: Régi vicc:
-"Grűn! Maga mit csinálna, ha azt mondanám, hogy maga egy büdös zsidó?"-
-"Feljelenteném! Meg a Hitközség is feljelentené, meg..."-
-"És ha csak gondolnám?"-
-"Akkor nem tehetnék semmit."-
-"Jó! Akkor csak gondolom...!"-

Hertelendi 2012.05.13. 20:45:10

@HgGina: Nincs gond a zsidózással...ha nem tudnád a zsidó egy nép...persze te honnan is tudnád. De neked elnézem, mert primitív vagy a végletekig. Valószínűleg te stefánia kisasszony vagy, esetleg kalmár, vagy a fene tudja milyen nevet találtál ki, vagy a főnökeid. Mindenesetre a szagod idáig érződik...
Mocskos disznó vagy!

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.05.13. 20:54:59

talán ha a "..." helyett az állna ott ami elhangzott, akkor érthető lenne mi történt.
az hogy az átlagpolgároknak elegük van az szdsz-es büdös zsidókból akik minden csatornából ömlenek, úgyhogy ha nem tetszik hogy a büdös zsidóra nem kíváncsi Eger lakossága akkor a lakosságot próbálják meg lecserélni ne a városvezetést.
Szerencsére nem fog sikerülni mert csak egy nép volt eddig amelyik önként ment birkaként a vágóhídra, mégpedig a zsidó.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.05.13. 20:57:39

ha nem büdös zsidó lenne, akkor is egy szar alak aki 65 évesen csinál egy gyereket egy 30 évvel fiatalabb idiótának aki jó eséllyel egyedül nevelheti fel a szerencsétlen gyereket.

egyenlítő 2012.05.13. 20:59:13

@vezér01: Valóban. Pártállamban mindegy, hogy a helyi Fidesz, vagy az önkormányzat.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 20:59:48

@Syllabux: tudom, hogy ezt szereted ismételgetni, de repetitio non est argumentum. Semmi jele a szövegben annak, hogy helytálló lenne az okoskodásod.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 21:01:35

@Sola Scriptura: "Az a zsidó, akinek az anyja zsidó. Ilyen egyszerű. Jákób (Izráel) fiainak utódai2 - te nem fakadsz hangos kacajra az "ilyen egyszerű" baromságod kiáltó önellentmondásától? :D :D

egyenlítő 2012.05.13. 21:01:55

@kiskakas:

Üres a kereszt, csak a tábla van rajta:
Irataimért
Názáretbe
Repültem
Iesus

Kérték a keresztlevelet.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 21:03:26

@Syllabux: a zsidóknak sincs dunsztjuk sem, mit jelent az, hogy "zsidó".

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 21:05:07

@Syllabux: nagyon nyomatod, csak éppen bizonyítani vagy képtelen.

nyekk 2012.05.13. 21:05:50

@a halál kamionja mindenkit elgázol: Szó nincs itt etnikai kérdésről. A Fideszben is van bőven zsidó (mert hát genetikailag oda tolakszik mind, ahol a hatalom, meg a lóvé), csak azok jó zsidók. (Meg a (volt) kommunistáik is jó kommunisták). Szemben más pártok zsidóival, és kommunistáival.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 21:07:52

@Sola Scriptura: ha valaki nem ért veled egyet, az az antiszemita. Aki meg igen, az a zsidó.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 21:08:52

@Syllabux: ne hazudj, szó sincs arról, hogy ezzel indokolták volna.

2012.05.13. 21:10:30

Jó kis gumicsont ez a "ki a zsidó" témakör, egyszerűen elrághatatlan ... Igazából ők se kötik az orrunkra, hogy szerintük micsodák is. Nem is hinném, hogy akarják.

S mivel egyetlen zsidó identitású nagykoponya sem veszi a fáradságot hogy egyszer s mindenkorra véglegesen és egyértelműen (!) kodifikálja a körülötte élő nemzsidók számára a "zsidó" szó univerzális jelentését, meghagynak bennünket az örök tanakodásban és e jeles nemzet tagjaival folytatott parttalan vitákban. Hát persze, hogy nekik ez így a legjobb.

Ha pedig a zsidó mondjuk egy "nép", akkor miért is nem kért magának mondjuk nemzetiségi státuszt, amikor megtehette volna, már a gengszterváltás óta, ha szabadna kérdeznem, oppardon.

Hertelendi 2012.05.13. 21:16:18

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
a mamád szólt, hogy nézzek be, mert nem vetted be a délutáni gyógyszeredet...faszkalap....

Syllabux 2012.05.13. 21:26:16

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
Szerintem elhangzottak az érvek Orosz Ibolya elhibázott reakciója mellett és ellen.
Jogilag tiszta a helyzet - az Orosz Ibolyát mentegetni próbálók álláspontja védhetetlen.
Megjegyzem ő is tudja, hogy súlyosan hibázott. Ideje, hogy nyilvánosan is levonja a megfelelő következtetést.
Ez az egész nem Orosz Ibolya személyéről szól, hanem arról, hogy megengedhetetlen, hogy Magyarországon ma valakit a származására való hivatkozással tiltsanak ki bárhonnan. Súlyosbító körülmény, ha az államot képviselő hatóság teszi ezt. Ha olyan országban akarunk élni, ahol ez nem fordulhat elő, akkor a mostani eset azzal fog végződni, hogy Orosz Ibolya eltűnik a közéletből.
A piacról - tehát nem közpénzekből, illetve nem állami megrendelésekből - élő adófizetőként kikérem magamnak, hogy az amúgy is túlfizetett közhivatalokat arra alkalmatlan személyek töltsék be.
Azt akarom, hogy mi döntsük el, hogy mire költsék az adónkat, és azt, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a számunkra legkedvezőbb módon költik ránk.

Plumper_ 2012.05.13. 21:27:08

Halál kamionja: többé nem olcsó mulatság zsidót ölni, ezt jól vésd a kis nyilas buksidba. Izrael állam 1800 év után újjáalakult. Hőzöngj csak, ahogy akarod.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 21:27:55

@Syllabux: "Megjegyzem ő is tudja, hogy súlyosan hibázott" - Jézusom, de óvodáááás...

Syllabux 2012.05.13. 21:32:51

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Lehet. De tény. :)
Inkább az érthetetlen, hogy ha ő is így gondolja, miért nem kért még mindig elnézést nyilvánosan az érintettektől.
Mondjuk ennek ismeretében eltöprenghetünk azon, mi óvodás, és mi nem.

SecretGhost 2012.05.13. 21:47:27

Kicsit túl van ez hypolva szerintem...akárki akármit mond.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.13. 22:04:28

@Syllabux: azt a libbantak álmodják (túlzok, dehogyis álmodják, csak terjesztik, Avar János stílusában), hogy "ezt ő tudja a legjobban". Hadd ne mondjak kerületet...

egyenlítő 2012.05.13. 22:55:48

@ekszvájzed: A fene tudja, miért, de valahogy nincs kedvük ahhoz, hogy összeírassák magukat.

egyenlítő 2012.05.13. 22:57:28

"A Székhelyi József melletti szolidaritási rendezvény helyszínén, a budapesti, Dohány utcai zsinagógában találkozott vasárnap a színművésszel, valamint Izrael Magyarországra akkreditált nagykövetével, Ilan Morral három egri honatya: Habis László, Eger Megyei Jogú Város polgármestere, dr. Nyitrai Zsolt miniszterelnöki biztos, a Fidesz egri választókerületi elnöke és dr. Lukács Tamás, a KDNP képviselője, a Parlament Emberi jogi, kisebbségi, civil- és vallásügyi bizottság elnöke - közölte az egri városháza.

Mint Habis László polgármester tudatta: közvetlen, őszinte beszélgetés keretében biztosította Székhelyi Józsefet arról, hogy Eger nem kirekesztő város. A hevesi megyeszékhely történelme során mindig is befogadó, integráló település volt, és ma is az. A Jászai-díjas művész jó szívvel fogadta a gesztusértékű látogatást, és egy általa írt könyvvel ajándékozta meg a polgármestert. Elmondta, hogy az ügyet a maga részéről lezártnak tekinti."

kiskakas 2012.05.13. 23:34:11

@atila68:
Lúd vagy liba ugyanaz...
Nem szól semmiről.

Syllabux 2012.05.13. 23:51:07

@egyenlítő: Igazán pompás kis hír. Lefordítom, mi történt:
Székhelyi József lépjen fel a Dohány utcai zsinagógában, ahova való.
A kérdésben érintett három kormánypárti potentát smúzolt egyet az izraeli nagykövettel és Székhelyi Józseffel, és ezzel a maguk részéről letudták az ügyet - Budapesten. Tehát megúszták azt, hogy otthon bármit tenniük kelljen a továbbiakban. És nekik egyedül ez számít.
Megjegyzem, Eger azért annyira nem befogadó város, hogy a polgármester úr meghívja egy fellépésre Székhelyi Józsefet.
Még mindig nem állították fel a vizsgálóbizottságot.
Orosz Ibolya pedig továbbra is a kulturális bizottság elnöki székében mosolyog.
Mindez azért kínos, mert ez az az ügy nem Székhelyi József személyéről szól, hanem a hatályos magyar törvények megsértéséről.

2012.05.13. 23:52:47

@egyenlítő:

De bezzeg rajtuk és hasonlóan áldásos cselekedetű kebelbarátaikon kívül minden más társaságot össze lehet írni ebben az országban és másutt is, identitás szerint, mint nemzetiséget, (s az usákokban sem rejtik ám a genetikai jellemzőket véka alá), hiszen nekik az is jól jöhet majd egyszer ...

Nem is tudom, legutóbb kik buzdítottak még a vallási rubrika megfelelő kitöltésére, más egyéb felekezetek mellett ...

Jajj, a kis félőskék, bár tudom én ám, hogy ezt elvileg még a jó öreg vallás is tiltja, meg az itten őrjöngve tobzódó, a leszámolást nyálcsurgatva váró rohattbunkó nyilasoktól már teli a pelenka, pedig itt is nagyon szívesen fenyegetőznek, az 1800 év után újjáalakult ősújországgal és annak szívbéli tesóival a hátuk mögött ...

Mert aztán lesz is nemulass, jönnek ám a gonosz nácikok, oszt' jól megholokausztolják őket megint, de addig csak szépen rettegjenek-rettegtessenek nyugodtan tovább, addig is dől a lé, meg nől (?) a politikai tőke ... Mi a jó fenéért várják itt be őket, e durva, barbár csürhe közt, azt csak ezért értem ... :)

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.05.13. 23:58:25

Örülök, ha a szemétláda székhelyinek csak egyetlen nappal megrövidítette az életét az ominózus mondat.
Mert megérdemli a himnuszgyalázó féreg.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.14. 00:00:14

@Syllabux: "Orosz Ibolya" - te azért vagy ruszofób, mert valakit csak kell találni a gyűlölet célpontjául az után, hogy a megrágalmazott Várkonyi ártatlansága kiderült?

Syllabux 2012.05.14. 06:25:52

Helyesbítek: Székelyi József Habis László, egri polgármester felkérésére fellép Egerben.
index.hu/kultur/2012/05/14/szekhelyi_megtartja_villon-estjet_egerben/
Minden tiszteletem a polgármester úré. Úgy tűnik, végig fogja vinni ezt az ügyet.

egyenlítő 2012.05.14. 06:38:32

@ekszvájzed: Talán azért, mert magyarnak érzik magukat. Minden igyekezetetek ellenére.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.05.14. 10:38:22

Az egri polgármester egy zsidóseggnyaló undorító faszkalap. Ha meglátom arcon fogom köpni!

2012.05.14. 12:02:32

@egyenlítő:

Ha meg annyira magyarnak érzik magukat, miért is tapsolnak pl. az orbánfikázást ürügyként felhozó himnusz-kifigurázóknak, miért piszkolják 22 éve nap-mint-nap a magyar államiság történelmi szimbólumait / ereklyéit, miért fognak össze már 80 éve a magyarságot, mint identitást masszaként ledarálni óhajtó vörös eszmével, és a határon túliainkat buzeráló exvörös ex-kisantanttal? ...

És miért is lehet minden idevágó kommentáradatban a magyarokat, mint olyanokat kicsúfoló, lealattvalózó, ledisznózó, lenácizó, stb. vagy a magas, "irodalmi" szinteken elkövetett ilyen típusú "magyarozást" megértőleg mentegető hozzászólásaikat olvasgatni?

Miért nem értik meg végre, hogy az ilyen hozzáállással csak ártanak az "ügyüknek", bármi legyen is az valójában ...

(vagy ha az "ügyük" éppen az, hogy kiváltsák azokat a bizonyos zsigeri indulatokat, amelyekre hivatkozva százszoros erővel gyalázhatnak-fikázhatnak-nácizhatnak tovább, akkor persze a cél elérése garantált, kérdés, hogy ilyenkor mi a végcél ...)

... és, ahogy egy-két fentebbi kommentelő is fogalmazott, kiírják magukat az országból és nemzetéből?

2012.05.14. 12:25:26

@egyenlítő:

Miféle "igyekezetünk", te jó ember? Én kértem tőlük, vagy mások, hogy azt tegyék, amit tesznek? Tán én akartam, hogy a székhelyi cucus (vagy akár a talán egészében nemhéber, ám igencsak héberkedvelte dopeman elvtárs is) a himnusszal keverje a tutit? Én aztán igazán kedveltem a fazonjukat, amíg meg nem mutatták a visszáját is ...

Jah, és hogy mennyire nem akarják ám, hogy összeírják őket ... mások.

El nem lehet gondolni, hogy micsoda nagyságrendekkel nagyobb anyakönyvészeti-genealógiai feltérképezés folyik akár a holokauszt-áldozatok és családtagjaik tudományos felkutatása vonalán a sínai puszták népe vérvonalainak ügyében, mint akár az Ítéletnap mormon Szentjeinél ...

És bizony még Ősújország felelős hivatalai sem restkednek akkor, mikor a regiszterrel kell dolgozniuk. Hiszen a diaszpórára bármikor és bármely ügyben nagy szüksége támadhat a valódi hazának is ... Mint mindig.

egyenlítő 2012.05.14. 14:52:48

@ekszvájzed: A világon talán a magyar nép sorsa hasonlít legjobban a zsidókéhoz. Hát akkor mire ez a nagy gyűlölet?

2012.05.14. 16:23:15

@egyenlítő:

Jajj, hát ez az, mint a fentebbijeimből is kitűnik, épp ezt nem értem én se ... ;)
süti beállítások módosítása